Gå til innhold

Hender

Jeg liker best:  

1. 1. Jeg liker best:

• Håndverkerhender
      27
    • Akademikerhender (pianofingre)
      9

Fremhevede innlegg

Gjest pianofingre
Skrevet

Jeg er en gutt med hender som jeg har fått høre flere ganger at er så fine! Det er slike pianofingre, og folk lurer ofte på om jeg spiller piano. Lange, tynne fingre, og slange hender.

Nå sier noen kompiser at damer tenner på håndverkerhender! Og det er jo vel og bra, folk er jo individuelle! Og derfor vil jeg gjerne høre hva dere damene her har å si? Ru, harde håndverkerhender, eller myke, kultiverte, akademikerhender? (som også kan bygge ei fuglekasse)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er altså så mange festlige spørsmål her på KG! :ler: Altså: gjer ikkje narr av spm ditt, men det er virkelig noko for ein kvar her.

Anyway: Eg likar best handverkarhender. Heilt klart. Syns det er kjempesexy med ei grov og kraftig mannehand. Likar ikkje "akademikarhender", det ser alt for sart og forsiktig ut for meg. Gjer heller ingenting om hendene er skitne av olje o.l etter arbeid. :-)

Men no skal det seiast at eg stort sett alltid syns "typisk" handverkarmenn er mest sexy.

:sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Savner alternativet: spiller ingen rolle :wink:

Skrevet
Savner alternativet: spiller ingen rolle  :wink:

Hehe... Me 2!

Men OM eg måtte velge mann på grunnlag av henda, så tar eg altså handverkarhender. :wink:

Skrevet

Jeg har alltid syntes hender er noe av det viktigste på en mann. Det er en av de første tingene jeg ser på på en mann.

Håndtverkerhender synes jeg er helt klart mer sexy og mandig. Synes pianofingre blir litt mer femi og ser litt puslete ut.

Jeg vil at mannen skal ha stor og kraftig hånd som viser at kan utføre litt arbeid og holde meg godt.

Skrevet

eg lika absolutt håndtverkerhender best!!

baske mannfolk med barske hender:)

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg liker Pianofingre. Når jeg tenker etter så ser jeg ganske fort på mannens hender. Liker ikke tykke/grove hender. Men jeg velger selvfølgelig ikke bort en person hvis han har det...

Gjest Catwoman
Skrevet

stemte håndverkerhender, men egentlig spiller det ingen rolle, det er ikke hendene jeg går etter når jeg faller for en mann. :wink:

Dessuten er det flere forskjellige typer hender enn e to man kan ha.

Skrevet

Så lenge de ikke er hårete, så er det ok. Liker kanskje pianofingre bittelitt bedre enn store og ru. Men hår er altså den store turn-off'en.

Skrevet

Jeg foretrekker helt klart akademikerhender/pianohender. Ru, skitne, grove håndtverkerhender er fælt.

Skrevet

Renslighet er et must uansett. Ellers syns jeg akademikerhender er penest og best å kjenne på.

Gjest Embla s
Skrevet

Liker "følsomme hender" også liker jeg store hender. Liker ikke butte, knubbete hender, men lange, sterke, slanke hender/fingre (gjerne brede/kraftige men ikke butte!!).

Med andre ord pene, velproposjonerte. De finnes vel både i kategorien "håntverkerhender" og "akademikerhender" vil jeg tro?

Gjest LoisLane
Skrevet

Håndverkerhender, absolutt! Jo større, jo bedre! Yum!

Gjest Anonymous
Skrevet

Selv om man har håndtverkerhender er man selvfølgelig istand til å vaske seg, og dette er et must for min del iallefall.

Møkkete hender er det vel ingen som foretrekker.

Jeg foretrekker helt klart håndtverkerhender.

Skrevet

Det spiller igrunnen liten rolle i den store sammenhengen, MEN jeg er svak for store, grove håndverkerhender jeg ja... og gjerne noen som sitter nederst på et par senete og sterke armer *sukk*

Skrevet

Jeg stemte på håndtverkerhender... Rene selvfølgelig! God håndhygiene er viktig uansett hvilke hender man har...

Hilsen CeeCee!

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg henger meg på i spiller-jo-egentlig-ingen-rolle-da-koret, men legger likevel min stemme på pianofingrer. Rene hender er så klart det viktigste og jeg foretrekker heller myke framfor rue...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...