AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Har datet en fyr en mnd, men har ikke fått noen gjensidige følelser og har ikke interesse av å møte han igjen. Selv er han hodestups forelsket og sier allerede at han elsker meg. Hvordan avslutte dette pent? Anonymkode: 6ed55...d52
jenta7 Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Avslutt så fort som mulig. Stakkar mannen, han blir jo bare mer forelsket jo lengre du holder på med dette. Si noe fint om ham og bare forklar som det er, at du ikke har følelser for ham. 1
Herandjetzt Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Han sier at han elsker deg etter sånn fire uker sammen? Bare nei... nei og nei. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 2 minutter siden, Herandjetzt skrev: Han sier at han elsker deg etter sånn fire uker sammen? Bare nei... nei og nei. Er dette jeg også tenker. Anonymkode: 6ed55...d52
hypes Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 Ville sagt at jeg rett og slett ikke er klar for noe forhold nå.
emilie123 Skrevet 11. januar 2018 #6 Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, Herandjetzt skrev: Han sier at han elsker deg etter sånn fire uker sammen? Bare nei... nei og nei. Helt enig.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 Hvordan du avslutter det pent avhenger mye av hvilken respons du hadde på at han sier at han elsker deg. Jeg tror det kan bli vanskelig å avslutte noe som av den andre parten vil se på som pent eller skånsomt. Eller så er han ganske overflatisk i forhold til å snakke om følelser og så elsker han deg egentlig ikke. Kanskje han blander betatthet med forelskelse. Eller kanskje han får så fort følelser for noen og da kan det jo hende at han også faller fort ut av denne forelskelsen. Uansett bør du si ifra så fort som mulig. Og jeg tror det beste er å være ærlig: Du har dessverre ikke fått samme sterke følelser for han som han har for deg og du ser ikke for deg noe forhold med han og ønsker å avslutte. Anonymkode: 0c0c4...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #8 Skrevet 11. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan du avslutter det pent avhenger mye av hvilken respons du hadde på at han sier at han elsker deg. Jeg tror det kan bli vanskelig å avslutte noe som av den andre parten vil se på som pent eller skånsomt. Eller så er han ganske overflatisk i forhold til å snakke om følelser og så elsker han deg egentlig ikke. Kanskje han blander betatthet med forelskelse. Eller kanskje han får så fort følelser for noen og da kan det jo hende at han også faller fort ut av denne forelskelsen. Uansett bør du si ifra så fort som mulig. Og jeg tror det beste er å være ærlig: Du har dessverre ikke fått samme sterke følelser for han som han har for deg og du ser ikke for deg noe forhold med han og ønsker å avslutte. Anonymkode: 0c0c4...4c0 Han har aldri hatt kjæreste før, så tror det er derfor. Anonymkode: 6ed55...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå