Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har peiling , hvilken voks er lurt å bruke? Har hørt at de med fettt i ødelegger dreadinga og det vil jo ikke jeg ha noe av. Er så plagsomt med små hår som stikker ut, de ser så fluffy ut da og får det til å se ut som ikke-dreads.

Og en ting til, hva gjør dere med bunnen? Klipper bare før det blir pistrete og tynt nederst?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ikke voks, så kan dessverre ikke svare deg. Gjorde du det hos frisørsalong? Isåfall, spør der..

Dersom du gjorde det hos frisørsalong kan de ta etterveksten med jevne mellomrom. Har du gjort det selv vet jeg ikke hvordan man gjør det, men tror du finner masse tips på internett. Prøv http://www.knottyboy.com for eksempel, eller gjør et søk. Lykke til :-)

Skrevet

Gjorde det selv, spør jeg frisører ber de meg om å børste håret og foteller meg hvor flokete det er :roll:

Men men har jo ganse mørkebrunt hår da, så er ikke kjempebigdeal da.

En ting til skulle jeg spør om men glemte det høhøh...

Jo! Forsegling på bunnen! Hva gjør jeg der? Mine ender i tynt slitt hår, og fyren min sine ender i rett fint avklippet hår på bunnen ca 1 cm ikke-dreads helt nederst. Men går det ikke an å floke de helt ned til bunnen? Går bare opp her :-?

Skrevet

Kvinne med dreads? :tunge1:

æsj.

Er det ikke uhygienisk?

Skrevet

Æsj jo jeg er så kvalm vettu ;D Vasker håret men det er jo så uhygienisk siden det er flokete :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...