vanskapning Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Når pleier dere føttene deres? Jeg prøver å smøre dem etter jeg har dusjet, men det blir jo så glatt å gå etterpå 🙈 Er ikke noe flink til å ta vare på føttene mine, og får ikke inn noe ordentlig rutine på det.
Wonders Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 (endret) hver 3. måned går jeg å får fotpleie, og legger shellac samtidig. Jeg fant en sjappe som alltid har ledig, og det alltid er bra med kunder. Ble så lei av å stå i kø hos fotpleieren på kjøpesenteret. 3 ukers ventetid osv... Det er mitt beste tips. Finn noen som er tilgjengelige når du er det. Endret 11. januar 2018 av Wonders
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Bruker fotfil i dusjen innimellom og smører dem noen gange i uka. Jeg sauser de skikkelig inn og tar på sokker etterpå. Bruker sokker hele døgnet høst, vinter og vår. Bruker også kjemisk footpeel noen ganger i året. Da flasser føttene i noen dager og blir glattere etterpå.
Emalje Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Tar fotbad med fotsalt ca en dag i uka (torsdager er min faste dag - for en ekstra piff til jobbukas siste dag), filer føttene etterpå, fjerner gammel neglelakk og legger på ny. Prøver en Essie-neglelakk som visstnok skal styrke neglene og gjøre dem mindre gule - krysser fingrene! Smører inn føttene med fotkrem, tar på sokker og lar det trekke inn over natta. Prøver også å legge inn litt fotmassasje når jeg smører dem inn, synes det er en fin avslutning på dagen! Gjør litt fotøvelser når jeg husker det, for eksempel når jeg pusser tennene, lager mat, venter på grønn mann. Ruller litt på føttene, strekker, flekser.. Føttene er mitt eneste framkomstmiddel for tiden, så prøver å ta godt vare på dem! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå