Gå til innhold

Ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at jeg ikke kommer meg videre. Prøver å date, men lengselen etter han sitter i så mye at jeg ikke klarer å date med blanke ark. Jeg har så angst for playere at jeg trakk meg ut av datingen med han istedenfor å kommunisere. Jeg ser etter tegn hele tiden for å vite om han kunne være en player. Datene var fantastiske. Han prøvde å bli kjent med meg. Han var utrolig omsorgsfull og snill. Han var drømmemannen. Etter siste date har ingen av oss tatt kontakt med hverandre. Jeg sa at jeg ønsket å se han igjen. Har ikke hørt et pipp.

Det som fikk meg til å tro at han var player:

- Overøste meg med komplimenter

-Kysset meg på første date

-Veldig opptatt av sex

-kjekk

Motargumenter:

- Tilbragte lange dager med meg

- Tok meg med på fest hos bestekompisen

- Spurte meg om mye forskjellig som forhold til familie, tidligere forhold. Spurte riktignok aldri hva jeg var ute etter

-Leide meg ute, holdt rundt meg osv

Anonymkode: 95be0...349

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du hadde siste ordet og sa du ønsket å se ham igjen og han ikke har sagt et "pip", så hadde jeg tatt det som et svar i seg selv.

Fjern fra sosiale medier, og gå videre. Det er vondt nå, men går over. Til slutt.

Anonymkode: f48eb...32c

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde siste ordet og sa du ønsket å se ham igjen og han ikke har sagt et "pip", så hadde jeg tatt det som et svar i seg selv.

Fjern fra sosiale medier, og gå videre. Det er vondt nå, men går over. Til slutt.

Anonymkode: f48eb...32c

Ja. Han sa "ja, vi treffes snart". Det føles så vondt. Alt så ut til å klaffe. Han virket til å like meg veldig godt. Jeg skjønner det ikke. Jeg vet at jeg sa et par utrolig dumme ting. Skulle gjerne visst om det var en misforståelse. Mulighet til å kunne forklare meg. TS

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Han sa "ja, vi treffes snart". Det føles så vondt. Alt så ut til å klaffe. Han virket til å like meg veldig godt. Jeg skjønner det ikke. Jeg vet at jeg sa et par utrolig dumme ting. Skulle gjerne visst om det var en misforståelse. Mulighet til å kunne forklare meg. TS

Typisk kvinnfolk. Begynner å lure på alt de sa feil og vil forklare seg. Er kvinne selv altså , så vet hva du snakker om. Har selv en jeg liker, som jeg skulle forklart meg til, men tenker at det sikkert bare er jeg som bryr meg. Han har ikke tenkt over at jeg har gjot eller sagt noe galt. Bare slå deg til ro med at den du vil ha ikke vil ha deg. slik er det alltid, tror jeg...

Anonymkode: 44143...3ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...