Vinglass Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 (endret) Noen som ser på de nye episodene ? Jeg streamer på nett og syns så synd på Sophia , hun kommer jo til å få issuses pga av moren og bestemoren. Og Amber som prioriter gutter over datteren Leah ... Catelynn og Tyler er bare det samme gamle Maci virker som hun har tart seg litt vann over hode med 3 barn og de to yngste er så tette. Det er jo ett år mellom dem nesten på dagen. Endret 11. januar 2018 av Vinglass 1
LeilaS Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Jeg er merker jeg er mettet av denne serien. (Liker heller å følge jentene fra Teen Mom 2) Føler det er mye av det sammeom igjen. Farrah er bitchy og krangler med moren. What else is new? 🙄 Men hva skjedde med Amber og creepy Matt? Visste det forholdet ikke kom til å vare. Hun har vel funnet seg en ny en Catelynn og Tyler er utrolig kjedelige Jeg liker Maci best av jentene, men synd hun har barn ned han Ryan. Han er jo et trainwrack 1
Vinglass Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2018 1 time siden, LeilaS skrev: Jeg er merker jeg er mettet av denne serien. (Liker heller å følge jentene fra Teen Mom 2) Føler det er mye av det sammeom igjen. Farrah er bitchy og krangler med moren. What else is new? 🙄 Men hva skjedde med Amber og creepy Matt? Visste det forholdet ikke kom til å vare. Hun har vel funnet seg en ny en Catelynn og Tyler er utrolig kjedelige Jeg liker Maci best av jentene, men synd hun har barn ned han Ryan. Han er jo et trainwrack Ja enig Teen Mom 2 er bedre Teen Mom (OG) ble jo tatt av skjermen en stund og kom tilbake , mens Teen Mom 2 har gått hele tiden. Må jo være en grunn til det. Amber slo opp med creepy old matt siden han hadde brukt opp 25 000 dollar av pengene hennes og begynt på dop igjen, men nå har hu sammen mrd en ny gammel creepy kjæreste . Som du sier whats new? Jeg syns de bare står fast i samme tralten alle sammen . Likte Maci før jeg også , men så vet jeg ikke hva som skjedde , men hun ble så anderledes . Hun skal ihvertfall ha all respekt for å holde ut med han Ryan. Han gikk også på dop, akkurat kommet ut av rehab. Pluss at han har giftet seg oh my
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Farrah kaller de andre jentene for trash moms 😂 Det smalt jo fra den rette personen. Farrah er jo så trashy at jeg ikke har. Konge da Amber stormet ut på scenen og kjeftet henne ut under et program med Dr Drew 👍 Farrah kalte Matt for pedofil Anonymkode: 39a63...09a 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 At jeg ikke har ord, skulle det stå. Gikk litt fort i svingene Anonymkode: 39a63...09a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #6 Skrevet 12. januar 2018 Hvor streamer dere? Anonymkode: 3294c...e03
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #7 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor streamer dere? Anonymkode: 3294c...e03 Dailymotion Anonymkode: 12df8...6fa
Sommernatt Skrevet 12. januar 2018 #8 Skrevet 12. januar 2018 Amber skal jo snart ha et barn med den nye kjæresten 🙄
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #9 Skrevet 12. januar 2018 4 timer siden, Sommernatt skrev: Amber skal jo snart ha et barn med den nye kjæresten 🙄 Er hun gravid? Hjelpes, hvordan kommer det til å gå? Jeg var ikke fan av Gary tidligere, men han har vokst på meg. Han prøvde å advare henne mot Matt (viste henne noen papiret) men hun ville ikke høre. Anonymkode: 872f9...d89 1
Sommernatt Skrevet 12. januar 2018 #10 Skrevet 12. januar 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er hun gravid? Hjelpes, hvordan kommer det til å gå? Jeg var ikke fan av Gary tidligere, men han har vokst på meg. Han prøvde å advare henne mot Matt (viste henne noen papiret) men hun ville ikke høre. Anonymkode: 872f9...d89 Her postet hun det selv på Instagram 4. november, så har hun senere postet at det blir en gutt. Synes han nye er en creep også, men takk Gud for at det ikke er Matt. Likte ikke Gary i de tidligere sesongene jeg heller, men nå liker jeg han. 3
smalls Skrevet 12. januar 2018 #11 Skrevet 12. januar 2018 Farrah er grusom! Trist hun har hatt en tøff oppvekst (veldig mange har hatt det) men hvor lenge skal hun være sur på foreldrene? Faren virker jo bare god, men mora virker ikke helt i vater. Stakkars Sophia opp i alt dette. De to siste sesongene har jeg ikke orket å sett på. Tenkte å se litt på denne sesongen, men er mye av det samme da. Mye som får på repeat. Men noen som vet hvordan det har gått med faren til Tyler?
sissihøa Skrevet 12. januar 2018 #12 Skrevet 12. januar 2018 Jeg skrur av lyden når Farrah kommer på skjermen.
smalls Skrevet 12. januar 2018 #13 Skrevet 12. januar 2018 16 minutter siden, Nettejea skrev: Jeg skrur av lyden når Farrah kommer på skjermen. Samme her. I nesten hver scene hun er med i, så bitcher hun og kjefter på andre 🙄 1
sissihøa Skrevet 12. januar 2018 #14 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, smalls skrev: Samme her. I nesten hver scene hun er med i, så bitcher hun og kjefter på andre 🙄 Virker som at uansett hva man gjør så blir det galt. Jeg forstår heller ikke at foreldrene hennes lar hun snakke slik til dem. Trist.
Sommernatt Skrevet 12. januar 2018 #15 Skrevet 12. januar 2018 Har postet denne før, men den er stadig like aktuell! 8
smalls Skrevet 13. januar 2018 #16 Skrevet 13. januar 2018 10 timer siden, Nettejea skrev: Virker som at uansett hva man gjør så blir det galt. Jeg forstår heller ikke at foreldrene hennes lar hun snakke slik til dem. Trist. Jeg tror de finner seg i mye og må svelge kameler pga de redd for å miste kontakten med Sophia. Farrah kan nok være så jævlig at hun bryter kontakt med de og nekter de å se Sophia. Hun virker veldig utakknemlig. Tror jeg ALDR har hørt henne si takk når de passer Sophia for at hun kan gjøre ting. Som å være med på Celebirty Big Brother i månede. 2
Vinglass Skrevet 13. januar 2018 Forfatter #17 Skrevet 13. januar 2018 (endret) 4 timer siden, smalls skrev: Jeg tror de finner seg i mye og må svelge kameler pga de redd for å miste kontakten med Sophia. Farrah kan nok være så jævlig at hun bryter kontakt med de og nekter de å se Sophia. Hun virker veldig utakknemlig. Tror jeg ALDR har hørt henne si takk når de passer Sophia for at hun kan gjøre ting. Som å være med på Celebirty Big Brother i månede. Sophia viser jo også mye misnøye mot bestemoren i de nye episodene , vet ikke om det er fordi hun er påvirket av farrah . Men hun sier mye stygt til Debra . Endret 13. januar 2018 av Vinglass 2
sissihøa Skrevet 13. januar 2018 #18 Skrevet 13. januar 2018 2 timer siden, smalls skrev: Jeg tror de finner seg i mye og må svelge kameler pga de redd for å miste kontakten med Sophia. Farrah kan nok være så jævlig at hun bryter kontakt med de og nekter de å se Sophia. Hun virker veldig utakknemlig. Tror jeg ALDR har hørt henne si takk når de passer Sophia for at hun kan gjøre ting. Som å være med på Celebirty Big Brother i månede. Ligger nok noe i det du skriver ja. Jeg kan heller ikke huske at hun noen gang har sagt takk.
smalls Skrevet 13. januar 2018 #19 Skrevet 13. januar 2018 (endret) 42 minutter siden, Vinglass skrev: Sophia viser jo også mye misnøye mot bestemoren i de nye episodene , vet ikke om deg er fordi hun er påvirket av farrah . Men hun sier mye stygt til Debra . Hun blir påvirket av Farrah. I fjor kalte Nicky Minaj henne en cunt og sa hun måtte være snill med mora, da får hun Sophia til å si en film at musikken hennes suger 🙈 barn blir mye påvirket av foreldrene Endret 13. januar 2018 av smalls 2
Vinglass Skrevet 13. januar 2018 Forfatter #20 Skrevet 13. januar 2018 1 time siden, smalls skrev: Hun blir påvirket av Farrah. I fjor kalte Nicky Minaj henne en cunt og sa hun måtte være snill med mora, da får hun Sophia til å si en film at musikken hennes suger 🙈 barn blir mye påvirket av foreldrene Ja det jeg tenker og, barn ser jo veldig opp til foreldrene sine og blir veldig påvirket av dem. Trist å tenke på at slike ustabile personer skal være med å forme ett barn . 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå