AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Del Skrevet 11. januar 2018 Fikk øredråper av legen fordi jeg har lenge slitt med kløe rødhet i ørene i tillegg til øresus osv. uansett, begynte på en kur for noen dager siden med øredråper. Men ene øret har tettet seg HELT. Altså noen som vet? Hvordan jeg kan få det til å ikke være tett lenger? Anonymkode: 40685...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Del Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fikk øredråper av legen fordi jeg har lenge slitt med kløe rødhet i ørene i tillegg til øresus osv. uansett, begynte på en kur for noen dager siden med øredråper. Men ene øret har tettet seg HELT. Altså noen som vet? Hvordan jeg kan få det til å ikke være tett lenger? Anonymkode: 40685...30f ta q-tips inni? Anonymkode: 40685...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 11. januar 2018 #3 Del Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ta q-tips inni? Anonymkode: 40685...30f Ikke finn på å gjøre dette! Dotten vil ikke forsvinne. Jeg vet ikke hva som funker, men da jeg var forkjølt med dotter i ørene, ble de borte ved at jeg tok en varm dusj og snøt meg 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Del Skrevet 11. januar 2018 Det kan hende den dotten/tettheten forsvinner av seg selv, hvis ikke må du til en ØNH lege. Anonymkode: 2f73e...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #5 Del Skrevet 11. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk øredråper av legen fordi jeg har lenge slitt med kløe rødhet i ørene i tillegg til øresus osv. uansett, begynte på en kur for noen dager siden med øredråper. Men ene øret har tettet seg HELT. Altså noen som vet? Hvordan jeg kan få det til å ikke være tett lenger? Anonymkode: 40685...30f Få fastlegen til å sjekke om du har mye ørevoks. I så fall kan dette fjernes av fastlegen, av personalet på laben på legesenteret eller av deg selv ved kjøp av utstyr (spesialolje for bruk i ørene (eller evt matolje) for dette + øreskylleballong eller sprøyte) for dette på apotek. Anonymkode: de0c8...b5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #6 Del Skrevet 11. januar 2018 Eg har brukt slike for kløe, og det er eit helvette! Dei er grisete, renn ut att, og kjennest ut som eg har dott i øyret 24/7. Og det verste er at kløen er tilbake max ei veke etter kvar kur. Brukte det kun då eg var gravid, elles brukar eg zyrtec, og det er effektivt mot kløa. Eg har kronisk eksem i indre øyregang, og zyrtec tar den. Anonymkode: 8e508...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #7 Del Skrevet 11. januar 2018 Har en mistanke om at du kanskje har en allergisk reaksjon av øredråpene Anonymkode: ce5c9...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 11. januar 2018 #8 Del Skrevet 11. januar 2018 Spray nesespray i øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #9 Del Skrevet 11. januar 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Få fastlegen til å sjekke om du har mye ørevoks. I så fall kan dette fjernes av fastlegen, av personalet på laben på legesenteret eller av deg selv ved kjøp av utstyr (spesialolje for bruk i ørene (eller evt matolje) for dette + øreskylleballong eller sprøyte) for dette på apotek. Anonymkode: de0c8...b5d Det er ikke bra å fjerne ørevoks med sånn øreskylling hos fastlegen. Du bør gå til en ØNH lege TS (hvis du skal fjerne ørevoks) der har de sånn spessiell utsyr til å fjerne ørevoks, som suger ut ørevoksen istedetfor å skylle øret med masse vann. Anonymkode: 2f73e...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarina1919 Skrevet 24. mai 2022 #10 Del Skrevet 24. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 11.1.2018 den 12.00): Fikk øredråper av legen fordi jeg har lenge slitt med kløe rødhet i ørene i tillegg til øresus osv. uansett, begynte på en kur for noen dager siden med øredråper. Men ene øret har tettet seg HELT. Altså noen som vet? Hvordan jeg kan få det til å ikke være tett lenger? Anonymkode: 40685...30f Dette er gammelt innlegg, men jeg opplever det samme nå. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå