Gå til innhold

hjelp mot uren hud??

Fremhevede innlegg

Gjest fortvilet
Skrevet

jeg har i flere år vært plaget med uren hud.

leste akkurat en reklame om biogime hudpleie produkter, noen som har prøvd dette mot uren hud?

nå bruker jeg vichy normaderm men jeg har fortsatt uren hud. før brukte jeg en krem som heter panoxyl benzoylperoxid men den tørket huden min helt ut og er kjempe sterkt. bruker den bare en sjelden gang nå fordi er redd den er så sterk at huden min kommer til å bli stygg når jeg er eldre.. men den fungerer ganske bra.

jeg har aldri vært hos hudpleier men tror at det er på tide nå. ønsker meg så inderlig en fin hud. jeg bruker alltid dekkrem nå, og da ser huden min bra ut. men jeg vil kunne gå ut uten å ha dekka meg til, men det ser ikke mye bra ut. hvor mye koster det å gå til hudpleier?

og har det noen effekt?

eller har dere noen produkter anbefale meg som fungerer på problemhud?

på forhånd takk for svar, dette betyr mye for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MD og decleor...

Og skal jeg bruke sminke, er i.d den eneste jeg tåler uten at det går utover huden....Kan til og med bruke pudderet!!!

Gjest Daniella_
Skrevet

Md-Formulations.

Du burde ta deg en tur til hudpleier. H*n vil evt finne ut hvem av produktene du trenger. Kanskje vil du trenge en dyprens også. Hvis du er plaget med arr, grove porer osv så kan krystallpeeling være tingen, men det koster nesten 4000kr for 8 ganger (som man blir anbefalt å ta).

For en dyprens koster det rundt 5-600kr.

Skrevet

P-piller har jo hjulpet noen.. Men synes du burde ta kontekt med hudlege dersom dette er noe som virkelig plager deg..

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal til legen i morgen, og forhåpentligvis få noe som virker på kvisene/byllene mine! Han snakte om å gi meg en kur med noe med antibiotika i. Det skal vist være en veldig sterk kur, så svangerskap Må unngås i min 1/2 år etter... Kanskje dette kan prøves?

Uansett: Lykke til!! :wink:

Skrevet
Skal til legen i morgen, og forhåpentligvis få noe som virker på kvisene/byllene mine! Han snakte om å gi meg en kur med noe med antibiotika i. Det skal vist være en veldig sterk kur, så svangerskap Må unngås i min 1/2 år etter... Kanskje dette kan prøves?

Uansett: Lykke til!! :wink:

Roaccutan? Det er konsentrert a-vitamin. Det fungerer garantert, men bivirkningene er ekstremt tørr hud og tørre lepper. Lykke til :)

Skrevet

Jeg fikk resept på Skinoren av legen min, og dette har hjulpet utrolig godt. Bruker dessuten Cliniqueprodukter til rens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...