AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Jeg ønsker gode tips til mascara. Jeg har tidligere brukt flere forskjellige merker og typer av mascara, men fikk såre øyne av stortsett alle når de hadde sittet på noen timer. Dette var stortsett alle slags typiske mascaraer man finner på Cubus, Vita, HM osv osv. Jeg fant etterhvert Clinique, som var det første merket jeg ikke reagerte på. Har brukt stortsett High-Impact og Lash Power. Spesielt Lash Power har jeg likt på mange måter, med unntak av et viktig område; den gir ikke veldig stor effekt. Det jeg har likt veldig godt med den, er at den ikke sverter av (hater pandaøyne etter noen timer), og at den kan vaskes av med varmt vann (liker ikke å bruke sminkefjerner til daglig). Jeg ønsker en mascara, som: - funker på sensitive øyne - ikke sverter - kan vaskes av med vann - gir godt volum og effekt Anonymkode: 588ff...f08
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Sensitive øyne skal ikke ha maskara eller annen sminke. Du kan risikere at du skader både fettkjertler og tåreproduksjonen med sminke og får problemer i massevis på sikt. Må du tilføre tåresubstiutt mange ganger for dagen senere i livet på grunn av tørre øyne så kan du komme til å angre på dine valg tidligere i livet. Anonymkode: 0b57d...ec9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sensitive øyne skal ikke ha maskara eller annen sminke. Du kan risikere at du skader både fettkjertler og tåreproduksjonen med sminke og får problemer i massevis på sikt. Må du tilføre tåresubstiutt mange ganger for dagen senere i livet på grunn av tørre øyne så kan du komme til å angre på dine valg tidligere i livet. Anonymkode: 0b57d...ec9 Jeg tror ikke jeg er i kategorien så sensitive øyne, og satser på at det går bra. Anbefalinger ønskes fortsatt TS Anonymkode: 588ff...f08
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #4 Skrevet 14. januar 2018 En øyelege anbefalte maskara fra La Roche Posay fra apoteket. Veldig fornøyd og holder meg til denne. Anonymkode: 89614...e37
Cata Skrevet 14. januar 2018 #5 Skrevet 14. januar 2018 Jeg er kanskje dårlig sannhetsvitne siden jeg ikke bruker mascara så ofte, men når jeg gjør det så er det Sensai 38 C mascara. Bruker kontaktlinser så jeg er litt "sart" med tanke på hva slags øyensminke jeg kan bruke, men den fungerer helt greit for meg. ∘∘
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #6 Skrevet 14. januar 2018 Clinique last power, sitter som vannfast og må vaskes av mes varmt vann:) Koster kun 220kr også Anonymkode: 05936...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå