AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Jeg har vært så ulykkelig forelslet nok en gang i en fyr jeg ikke tror hadde vært bra for meg. Fordi han er så generøs med komplimenter. Har ikke sett han på 9 mnd men jeg skal besøke venninna mi snart og de er i samme miljø jeg tenker fremdeles på han, han har tatt kontakt og men jeg har ikke villet begynne å date ham pga han er så "bra". Jeg vet ikke hva jeg gjør hvis han faktisk prøver å få kontakt med meg.... hva er sjansen for at følelser kan blusse opp igjen? Anonymkode: d8f78...9d2
Wonders Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 (endret) Det er ikke følelser, det heter hukommelsestap. Skriv ned alt som ikke er bra for deg ved dette. Ikke glem det. Vent litt, er han snill på ordentlig, og du ikke synes du fortjene en snill kjæreste? Eller tilhører han et usunt miljø og du ikke vil bli inndratt i dette, -selv om han er snill som person? Skjønte ikke helt... Endret 11. januar 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 2 minutter siden, Wonders skrev: Det er ikke følelser, det heter hukommelsestap. Skriv ned alt som ikke er bra for deg ved dette. Ikke glem det. Vent litt, er han snill på ordentlig, og du ikke synes du fortjene en snill kjæreste? Eller tilhører han et usunt miljø og du ikke vil bli inndratt i dette, -selv om han er snill som person? Skjønte ikke helt... En snill person som er i et litt usunt miljø vil jeg nok heller si. Ikke narkotika og slik. Men jeg føler at han på sikt kommer til å såre meg. Jeg kommer til og bli irritert av at han skriver til kvinner. Han kommer til å bli irritert fordi jeg er "kontrollerende" Anonymkode: d8f78...9d2
Wonders Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En snill person som er i et litt usunt miljø vil jeg nok heller si. Ikke narkotika og slik. Men jeg føler at han på sikt kommer til å såre meg. Jeg kommer til og bli irritert av at han skriver til kvinner. Han kommer til å bli irritert fordi jeg er "kontrollerende" Anonymkode: d8f78...9d2 Vel, man formes jo sammen, og setter grenser sammen, man er ikke ferdig utviklet som person eller par. Og man kan få mye godt ut av produktive samtaler og diskusjoner. Men om man ikke sier noe, eller ikke blir hørt, -så er det jo ikke noe i veien for å være tydelig. Gi og ta. Jeg lærte en del av nrk's Bør de gifte seg... Det er en del grunnprinsipper man ikke skal overse da. Men å avfeie noe før det har blitt gitt en real sjanse, vel, det kan jo potensiellt bli litt ensomt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 Snakk om å ta sorgene på forskudd 😂 Anonymkode: d97ad...c57 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #6 Skrevet 11. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakk om å ta sorgene på forskudd 😂 Anonymkode: d97ad...c57 hvor mener du at jeg tar sorgene på forskudd? Sjansen føles stor for at de blusser opp igjen når jeg mest sannsynlig ser han!! Jeg har jo fremdeles følelser. det er ikke dødt for å si det slik Anonymkode: d8f78...9d2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 Han er altså for snill og gir deg for mange komplimenter så da er det en dårlig ting? Haha, kvinnfolk altså Anonymkode: 63cac...89d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #8 Skrevet 11. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er altså for snill og gir deg for mange komplimenter så da er det en dårlig ting? Haha, kvinnfolk altså Anonymkode: 63cac...89d Psykopater starter vel gjerne relasjoner slik. Selv om jeg ikke vet om han er det såklart. Og jeg er kvinnen her. for han er jeg en av mange, jeg er hun som begynner å drømme og alt barnslig og ditt og datt.....ja, kvinnfolk! det er flaut. Hilsen frustrert kvinne Anonymkode: d8f78...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå