AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Hei alle Hvordan kan man sette en innstillingen slik at andre ikke kan adde meg på Snapchat? Finner virkelig ikke ut av der Anonymkode: 1211a...fe7
Wonders Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 (endret) hvilken telefon har du? Vel på min iPhone klikker jeg når jeg står i bildet som du kan ta ett vanlig bilde i snapchat , startbildet. Øverst i høyre hjørnet der har jeg mitt bitmoji. Klikke der. Så klikker du til høyre i neste bildet -klikker på det tannhjulet og scroller ned på innstillinger. Kontakte meg. Alle eller venner. Om du ikke vil at andre skal adde deg, vil su sikkert ikke at alle skal se hvor du er hele tiden heller. Da scroller du til Se min posisjon Søpkelsesmodus, Når dette er aktivert kan ikke vennene dine se posisjonen din. Endret 11. januar 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 48 minutter siden, Wonders skrev: hvilken telefon har du? Vel på min iPhone klikker jeg når jeg står i bildet som du kan ta ett vanlig bilde i snapchat , startbildet. Øverst i høyre hjørnet der har jeg mitt bitmoji. Klikke der. Så klikker du til høyre i neste bildet -klikker på det tannhjulet og scroller ned på innstillinger. Kontakte meg. Alle eller venner. Om du ikke vil at andre skal adde deg, vil su sikkert ikke at alle skal se hvor du er hele tiden heller. Da scroller du til Se min posisjon Søpkelsesmodus, Når dette er aktivert kan ikke vennene dine se posisjonen din. Takk men har gjort dette og folk kan fortsatt adde meg. Er noen som har delt brukernavnet mitt på en shady side og har sisen i går fått over 40 forespørseler🤭 Anonymkode: 1211a...fe7
Wonders Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk men har gjort dette og folk kan fortsatt adde meg. Er noen som har delt brukernavnet mitt på en shady side og har sisen i går fått over 40 forespørseler🤭 Anonymkode: 1211a...fe7 Ohh dette lukter ikke godt. Lag en ny nick med ny epost å si i fra til dine venner. 1
tdm900 Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 15 minutter siden, Wonders skrev: Ohh dette lukter ikke godt. Lag en ny nick med ny epost å si i fra til dine venner. Tror ikke det lar seg gjøre å stenge den muligheten. Får selv forslag til å legge til andre, hvor det sikkert går via de jeg har på snap, men er kun noen få jeg legger til og sierr hvem jeg er, alt anna blir bare gjemt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå