Gå til innhold

Er dette bedre enn å faktisk handle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt. Forelsket meg i en fyr for 1,4 år siden, så for mange konsekvenser. Ville finne ut hvem han var. Ikke hørt dårlige rykter, eller dårlig magefølelse, men likevel holdt noe meg tilbake. Han er ikke populær direkte hos damene, det jeg aldri hadde turt å stole på er at han ikke prøvde seg på andre! Han virker litt sånn desperat. Han klarer ikke å la vær å gi oppmerksomhet til hver nye kvinne som inn i livet hans. Som en kollega, venninne av venninne eller noe sånn :( ikke seksuell oppmerksomhet da, men likevel. Han ble skuffet fordi jeg ikke ville treffe ham, men grunnen er faen meg at jeg vet at han kommer til å ha kontakt med damer som ikke er intressert tilbake en gang, selv om han er sammen med meg. Så sitter han og skriver og lyver meg rett opp i trynet at han liker meg veldig godt og vil bli kjent. Dette bare vet jeg at han skriver til minst 5 andre, sikkert. Jævla menn sier jeg bare...hvis man bare kunne stolet på at de faktisk hadde gjensidige følelser og klarte å ligge unna ting selv om det har to bein og innovertiss.. 

Jeg sjekket "styrken" til det som evt skulle være mellom oss ved å dra ut litt, for å se om han faktisk viser interesse lenger. Hørte sist fra han for 2 uker siden. Jeg kommer til å finne ut dette ila februar. Jeg kunne tatt kontakt, men når han alltid skal ha nye bekjente så lar jeg alltid ballen være hos han. Eller gjør jeg dumt i dette?

Anonymkode: 6058c...5e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ha en fyr som har mange andre damer på sidelinja? 

Anonymkode: ff2ed...7c2

• Liker 1
Skrevet

Du høres rimelig paranoid ut og er ikke klar for noe forhold. Oppsøk hjelp og  bli frisk. 

Skrevet

Det du gjør best i er å bare fase ut hele han. Ikke ta noe mere kontakt og dagen han plutselig tar kontakt igjen så svarer du bare at dette ikke funker og at du har møtt noen andre.

Ville aldri funka i lengden uansett når han skal gjøre alt for å få nye damer og bekjentskaper til å like seg.

Anonymkode: f327e...fcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...