Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett en belteveske i den nye Vero Moda katalogen, men den selges ikke i Norge....

Så nå vil jeg har hjelp til å finne belter med veske på (enten sydd fast, eller trædd innpå). Helst i brunt skinn, sort kan være aktuelt....

Saken er den at jeg må ha med mobilen i jobben min, og siden jeg går litt ordentlig kledd, synes jeg det blir så teit med sånn belteholder som gutta har. Så et litt røfft belte hadde vært fint....

Noen som kan hjelpe? Kan handle på nett eller i butikk, samma det....

Er veldig taknemlig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Sett på Ebay?

Skrevet

Hvis du er i Oslo, så kan du prøve i den lille ... eksotisk-altmuligbutikken like ved siden av Rockefeller. På motsatt hjørne, tvers overfor den lille franske kafeen. Ei venninne hadde kjøpt flere fine beltevesker der, har tenkt meg innom til uka og se etter jeg også.

Catzy

Skrevet
Jeg har sett en belteveske i den nye Vero Moda katalogen, men den selges ikke i Norge....

Er veldig taknemlig for hjelp!

Sikker?

Jeg føler veldig at jeg har sett den for innkjøp, men jeg kan ta feil. Ihvertfall noe lignende.

Hva med H&M, Oasis,BikBok e.l.?

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det inn med beltevesker igjen?????

Skrevet

Veit ikke, men jeg har lyst på likevel.... ;)

Skrevet

Sikker?

Jeg føler veldig at jeg har sett den for innkjøp, men jeg kan ta feil. Ihvertfall noe lignende.

Hva med H&M, Oasis,BikBok e.l.?

Har trålet alle butikker, men ikke funnet noe.....

Så jeg er fremdeles på jakt! Har gitt Annemannen beskjed om å sjekke i Tyskland i morgen. Han blir jo VELDIG glad for å få sånne oppdrag. :roll:

Skrevet
Eh...er dette det samme som "rumpetaska" ?

Nei,nei.

Se for deg et helt vanlig skinnbelte og på hoften har du en liten firkantet "veske" med klafflomme. :-)

Skrevet

Du kan lage en selv! :)

Jeg kjøpte en ei venninne laget...

Superpraktisk hvis du ikke har lommer en kveld du skal ut på byen.... ;)

Hvis du lager selv kan du jo også velge selv hva slags stoff og dekor du vil ha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...