Gå til innhold

spm om måltidserstatter

Fremhevede innlegg

Gjest _lurer_
Skrevet

noen som bruker pulver som måltidserstatter her? i så fall, hva bruker dere og hvordan smaker det? og blir man mett av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i perioder byttet ut frokosten med nurtilettpulver (som blandes med vann). Ikke pga slanking, men fordi jeg er dårlig til å spise frokost.

Det smaker pulver og vann (og litt sjokolade).

Ikke særlig godt altså, men det går ned.

Jeg er i utgangspunktet ikke sulten til frokost, men det metter ganske godt.

Ellers har jeg smakt disse Nutrilett-bar-greiene. De smaker kjempegodt og man blir ganske mett. Problemet er at jeg har lyst på mer når jeg har spist en sånn :oops:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hvis du bruker NOKA-pulver og velger det med sjokoladesmak og har litt banan oppi og kjører det i blenderen, så er det namnam :)

Skrevet

Har proteinshake som mellommåltid når jeg trener. Soyaprotein med sjokoladesmak shakes med skummet melk!! Det er godt :-)

Skrevet

Bruker Herbalife som jeg blander med litt protein-pulver. Blander med soyamelk med vaniljesmak. Smaker helt greit.

Utrolig lettvinn frokost!

Gjest Anonymous
Skrevet

Du får i hvert fall kjøpt Noka-dietten og muligens også Nutrilett i helsekostbutikkene (jeg kjøper Noka med jordbærsmak hos Sunkost, og er kjempefornøyd med det! Smaker :sikle: !!!)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn topakning med Nutrilett bars. De er kjempegode! De metter faktisk, men den eneste minusen er at jeg ALLTID spiser opp begge to på en gang.... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...