Gå til innhold

utvikling av pupper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når er puppene ferdig utviklet egentlig? Noe man kan gjøre for å få dem til å "utvikle seg" litt til? :roll:

P-piller f.eks? :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

P-piller kan få de til å bli litt større i allefall. Men det hjelper ikke på alle. jeg har hørt at puppene er ferdig utviklet etter 22.

Skrevet

jeg blander meg inn litt jeg :P

Så mine kan kanskje gå fra en b til en c på 3 år da? *håpehåpehåpe*

men det har vel noe med maten du spiser også? Urk jeg tror jeg har bitteliten magesekk, og folk sier at skal du ha store pupper må du spise masse, usj hva med hun rosa og hvite dama på big brother da?!?!? FYSJ!

Skrevet

Tror ikke det er mye annet enn tid som hjelper... Jeg var uansett ikke ferdig utviklet før jeg var over 20 (tror sånn ca 23).

Skrevet

Hmm.. Jaja.. Får krysse fingrene og håpe da.. :ler:

Skrevet

Det funker å legge på seg litt... P-piller pleier også å hjelpe.

Gjest Daniella_
Skrevet
jeg blander meg inn litt jeg :P

Så mine kan kanskje gå fra en b til en c på 3 år da? *håpehåpehåpe*

men det har vel noe med maten du spiser også? Urk jeg tror jeg har bitteliten magesekk, og folk sier at skal du ha store pupper må du spise masse, usj hva med hun rosa og hvite dama på big brother da?!?!? FYSJ!

Nja...mine gikk fra en b til en c på et års tid.

Nå har jeg lagt på meg, men er ganske sikker på at de fortsatt vil holde seg der selvom jeg mister noen kilo.

Puppene og magen min er nemlig der fettet blir tatt fra sist. Kjipern med magen da :-?

Skrevet

Mine pupper var ikke ferdig utviklet før etter at jeg fikk barn. Gikk fra C-cup til F-cup etter at jeg fikk datteren min. (jeg ammet ikke pga null melkeproduksjon)

Gjest Seleena
Skrevet

Gammal er du ? Er du enda tenåring, så kan det jo hende du får større sidan jenter ofte legg på seg etter 20 års alderen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det funker å legge på seg litt... P-piller pleier også å hjelpe.

Ang. p-piller og større pupper: Er det pga av at man legger å seg av p-piller, at noen merker at de får større pupper eller er det pga selve pillen (som går direkte "inn" i puppene, og gjør dem større.... derosm du forstår)?

Skrevet

Ang. p-piller og større pupper: Er det pga av at man legger å seg av p-piller, at noen merker at de får større pupper eller er det pga selve pillen (som går direkte "inn" i puppene, og gjør dem større.... derosm du forstår)?

Jeg la ikke på meg ellers, men gikk opp en liten cup i BH størrelse av p-pillene.

Gjest Lilleulv
Skrevet
P-piller kan få de til å bli litt større i allefall. Men det hjelper ikke på alle. jeg har hørt at puppene er ferdig utviklet etter 22.

det kommer jo litt an på hvor tidlig utvikla man var det da... det er forskjell på ei som fikk mensen da hun var 11 og ei som fikk den da hun var 15...

Skrevet

Det er veldig forskjellig. Mine var ferdig utviklet da jeg var rundt 18 år (og jeg har store bryster, så det begynte tidlig), men jeg vet om flere som ikke var ferdig utviklet før de var nærmere midten av 20-årene. Forøvrig merket jeg ingen forskjell da jeg begynte med p-piller.

Skrevet

Fikk forsåvidt mensen da jeg var 10(au!).. Ingen behagelig opplevelse, nei.. :roll:

Blir snart 19, så jeg er forsåvidt fremdeles i tenårene.. Så vi får se..

Nettet hang seg forresten opp tidligere.. :-? Hadde ikke noe spesielt behov for å skrive "Oi!" så mange ganger.. :ler:

Gjest Seleena
Skrevet

Er like gammal som deg eg då! Mine har starta på siste innspurt og har begynt å like dei... :sjarmor:

Skrevet

Hrmf! Urettferdig! :tunge1:

*gjemme sine små saker*

Skrevet
Fikk forsåvidt mensen da jeg var 10(au!).. Ingen behagelig opplevelse, nei..  :roll:  

Blir snart 19, så jeg er forsåvidt fremdeles i tenårene.. Så vi får se..

Nettet hang seg forresten opp tidligere..  :-?  Hadde ikke noe spesielt behov for å skrive "Oi!" så mange ganger..  :ler:

Heh, samme her. Fikk mensen da jeg var 11 og er nå 19 (20 i år). 75AA her. Begynner å bli desperat. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...