Gå til innhold

Sex, glidemidell.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jeg har lenge slitet med å få inn penisen til kjæresten så jeg tenker å kjøpe glidemiddel for å gi det er forsøk. 

Vet man kan få kjøpt på apoteket, men spørsmålet mitt er.Kan jeg kjøpe hvilken som helts glidemiddel eller er det noen spesielle for sex.  Liksom skal jeg bare spøerw "hvor er glidemiddel"? Så tar jeg hvilken som helts?

Sorry har ingen kunnskap og syntes det er flaut å spørre om dette spørsmålet til en i butikken.

Anonymkode: a11ba...083

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper på kondomeriet.no 

Finnes veldig mange forskjellige typer, det du kan gjøre er å søke opp apoteket på nettet og se hva de selger hvis du syns det er flaut. Men det er jo ikke det. Mannen som var der rett før deg kan ha spurt om hemoridekrem, og det skal ikke være flaut det heller. Ingen slike ting er flaut! 

Men det er veldig mye enklere å kjøpe på nett, da kan du bruke så mye tid du vil til å se på de forskjellige og finne ut hva som passer deg. 

Anonymkode: 63f38...975

Skrevet

Du kan bestille på nett fra apoteket eller kondomeriet om det er flaut å spørre i butikk. Tror det skal godt gjøres å kjøpe feil uansett om du kjøper i butikk eller på nett. 

Anonymkode: adb4b...893

• Liker 1
Skrevet

Om du syns det er flaut og spørre, kan du jo bare se deg rundt selv til du finner det. De har jo stort sett skilt ved hyllene, det står under intimpleie eller noe i den duren. 

Skrevet

Det du kjøper på apoteket har i allefall bra kvalitet. Jeg liker best de blå tubene fra RFSU. Har prøvd mye annet, men når det kjennes ut som kuken har tatt fyr, så går lysten over. 

Anonymkode: cce56...92b

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du kjøper på apoteket har i allefall bra kvalitet. Jeg liker best de blå tubene fra RFSU. Har prøvd mye annet, men når det kjennes ut som kuken har tatt fyr, så går lysten over. 

Anonymkode: cce56...92b

Har det noe å si hvor gammel jeg er?

Skrevet

Er 17 altså

Skrevet

16*

Skrevet

Og du kan lese mer her: http://www.sexleketøy.no/glidemiddel/
Nederst er det linker til et par artikler til med ytterligere informasjon... 
En god sammenligning av vann VS silikon finner du her: http://www.sexleketøy.no/740/
Velg et organisk vannbasert glidemiddel, eller et premium silikon glidemiddel, de to typene er i en egen klasse og de tryggeste og beste å bruke.

Anonymkode: 72d3e...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...