Gå til innhold

The heart wants what the heart wants.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har funnet ut HVA de så i personen når de forelsket seg? Mitt hjerte velger veldig få! Hovedtrekkene til disse 3, er at de har vist meg ekstra interesse/vært imøtekommende. Men det rare er, det er andre også som kan bli imøtekommende sånn plutselig, og de blir bare irriterende. det må da være noe som den andre har, som vi ikke vet at vi ser etter?! Det har ikke med kropp og utseende å gjøre ihvertfal. Han første syntes jeg at var direkte stygg første gangen jeg så han. Så begynte vi å snakke tilfeldigvis på en fest, og jeg ble betatt fra kveld 1. Det var han som var så imøtekommen. Ikke direkte at han gav uttrykk for å ville nor mer slik sett, men han rettet seg mot meg omtrent hele kvelden uten å prøve å skjule det.

Så fikk jeg en venn på skolen jeg begynte å studere på. Han hadde så god personlighet og jeg hatet at jeg ikke forelsket meg i dette perfekte kjærestematerialet. Noe jeg plutselig gjorde etter å ha kjent han flere år. Men det ble jeg som måtte fiske frem interessen hans her. Han var ikke en sånn type som var åpen om følelser, ei heller jeg. Men han skulle jeg ha. Det kunne ikke bli mer perfekt. Han var singel, boksmart og stabil i humør. Disiplinert og. Jeg var mer meg selv med han enn med noen andre. Mulig det var denne tryggheten jeg likte ved ham. 

Så får jeg drømmejobben i en annen by og velger å flytte. Jeg ville helst bo i byen og tilbringe tiden med ham, men det hadde blitt å sette karrieren til side for et forhold du aldri er garantert uansett, og slite meg ut på en såkalt drittjobb. Følelsene gikk over fra begges side og han traff en ny. Vi er fremdeles venner, både han, jeg og dama hans. 

Så traff jeg en, en av de første jeg ble kjent med der faktisk. Jeg fikk ikke opp øynene for han før han viste interesse for meg. Han ga meg en oppmerksomhet jeg aldri hadde opplevd før. Det var som om jeg hadde savnet noe jeg ikke har opplevd før. Følte at han brydde seg bare. Men skuffelsen ble en smule stor når jeg så at han gir oppmerksomhet til flere. Jeg vet at han har en del kvinnelige venninner, også som har kjæreste. Han er veldig generøs med kommentarer og slik, og til disse så mener han det vennskapelig. Men jeg vet liksom aldri med de han nylig har blitt venn med og begynt å følge på instagram. Jeg valgte bare å ikke vise tegn til interesse, selv om jeg vil fortelle han hvor vakker han er. Han har ikke dame. Han går heller ikke under kategorien kjekk, men er en sånn du liker når du blir kjent. Mulig desperat flørting, ellers er han bare en som ser på kvinner som bruk og kast objekter. :( hvorfor skal jeg liksom tro noe at han har følelser for meg og ikke en av de andre jentene....🙄😞

Anonymkode: f6088...142

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelskelse kommer veldig ofte når man lurer på om noen er interessert, men ikke helt sikker:p gjerne over tid, men av og til er det et langt blikk som skal til før man begynner å tenke sånn :P har nesten alltid vært sånn for meg, at jeg av ulike grunner har tenkt "han er jo ganske søt/sjarmerende/hyggelih da, men han liker sikkert ikke meg sånn". Og så kommer et smil, blikk, en klem, eller at han tar kontakt, og så begynner man ubevist å lure igjen, samtidig som man oppdager mer og mer av de fine sidene som jo veldig mange mennesker har:p men det må passe mengde oppmerksomhet og de riktige tankene til, hos meg skjer det ganske ofte, hos andre sjeldnere, men høres ut som du passer perfekt i mønsteret :P de som gir for mye oppmerksomhet blir man sikre på at er interessert før man rekker å tenke over egne følelser, og det funker ikke.

Skrevet

Hva er galt med komplimentbiten? Det er en god egenskap å se det fine i andre.

Anonymkode: f1dac...960

Skrevet

Tenker på min siste hver dag selv om vi ikke lenger har kontakt. Følte vi var like på endel områder og hun var så rolig og fin. Hun var nesten akkurat sånn jeg hadde tenkt og drømt at en kjæreste skulle være. Jeg er så glad jeg fikk møte henne.

Anonymkode: eaf4f...a84

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker på min siste hver dag selv om vi ikke lenger har kontakt. Følte vi var like på endel områder og hun var så rolig og fin. Hun var nesten akkurat sånn jeg hadde tenkt og drømt at en kjæreste skulle være. Jeg er så glad jeg fikk møte henne.

Anonymkode: eaf4f...a84

Samme her <3 

Anonymkode: 7765b...027

Skrevet
8 timer siden, Snowbrigade skrev:

Forelskelse kommer veldig ofte når man lurer på om noen er interessert, men ikke helt sikker:p gjerne over tid, men av og til er det et langt blikk som skal til før man begynner å tenke sånn :P har nesten alltid vært sånn for meg, at jeg av ulike grunner har tenkt "han er jo ganske søt/sjarmerende/hyggelih da, men han liker sikkert ikke meg sånn". Og så kommer et smil, blikk, en klem, eller at han tar kontakt, og så begynner man ubevist å lure igjen, samtidig som man oppdager mer og mer av de fine sidene som jo veldig mange mennesker har:p men det må passe mengde oppmerksomhet og de riktige tankene til, hos meg skjer det ganske ofte, hos andre sjeldnere, men høres ut som du passer perfekt i mønsteret :P de som gir for mye oppmerksomhet blir man sikre på at er interessert før man rekker å tenke over egne følelser, og det funker ikke.

Ja. Det jeg skulle frem til var at felles for dem jeg har fallt for så har alle vært imøtekommende. Men når en jeg aldri har "sett" tar kontakt, ved å sende bare et vink, smileys eller skriver nervøse meldinger som "du gjør da?:)" og absolutt det samme hele tiden, så blir jeg bare irritert. 

Anonymkode: f6088...142

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...