Gå til innhold

Han jeg dater er fortsatt aktiv på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener ikke noe galt i at han fortsatt har kontoen på tinder i og med at vi ikke er eksklusive, men jeg han har de siste ukene gitt mange tegn på at han liker meg og vi kommuniserer flere ganger daglig. Likevel da så har han endret på tinderkontoen sin. Jeg ser for meg flere grunner. Nr 1 er at han er på utkikk etter noen andre fordi jeg ikke er bra nok, nr 2 er at han endrer kontoen for at jeg skal se at han fortsatt er tilgjengelig for andre (aka spille spill) og nr 3 er at han ikke er sikker på hvor han har meg og vil ha noen i bakhånd bare i tilfelle. Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig lei av hele tindergreiene. Har sletta kontoen min, så er spent på om han legger merke til det og evt hva han da kommer til å si. 

Jeg bare gidder ikke det her mer. Gidder ikke folk som leker med følelsene mine. Skal jeg ta opp med han at jeg var innom profilen hans og sett at han har fiksa på det og om han dater andre neste gang vi treffes, eller hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: 5a48b...865

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Chloe87
Skrevet

Hvor lenge har dere datet? 

Har opplevd det samme og det viste seg at fyren så om gresset var grønnere på den andre siden. Kuttet han tvert. 

Skrevet
Akkurat nå, Chloe87 skrev:

Hvor lenge har dere datet? 

Har opplevd det samme og det viste seg at fyren så om gresset var grønnere på den andre siden. Kuttet han tvert. 

En måned, men vi kan ikke sees så ofte for øyeblikket og vi har snakket nesten daglig i 3-4 måneder nå. Altså kan man vel si det er ganske ferskt. 

Ja, er eksakt det jeg er redd for at han er en sånn type, men vil ikke være forhastet heller. Er jo ikke sikkert han er sånn og jeg vil eventuelt vite det sikrere først. Han fremstår som en ærlig type og siden vi snakker sammen så ofte som han gjør vet jeg med grei sikkerhet at han ikke treffer andre i virkeligheten 

Skrevet

Jeg gjentar et poeng fra en tidligere tråd. Dersom en mann virkelig føler at han har truffet jackpot så vil han selvfølgelig slette Tinder-appen sporenstreks. Det burde sette igang noen tanker.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Arcturus skrev:

Jeg gjentar et poeng fra en tidligere tråd. Dersom en mann virkelig føler at han har truffet jackpot så vil han selvfølgelig slette Tinder-appen sporenstreks. Det burde sette igang noen tanker.

Det vil jeg si er en sannhet med modifikasjoner.. 

Kjæresten min forguder meg (han sier i alle fall så 😂), (han har faktisk sagt nøyaktig de ordene du sier der, han føler han har truffet jackpot) og han slettet ikke profilen sin umiddelbart. 

Derimot er han relativt klønete med sosiale medier og diverse, og tenkte rett og slett ikke over at han fremdeles hadde appen, da han aldri brukte den. Han slettet den derimot når jeg påpekte det, først da tror jeg det gikk opp for han (og nei, det var ingen tvil om at det bare var oss, vi var sammen hver dag omtrent). 

Anonymkode: b998f...cd2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vil jeg si er en sannhet med modifikasjoner.. 

Kjæresten min forguder meg (han sier i alle fall så 😂), (han har faktisk sagt nøyaktig de ordene du sier der, han føler han har truffet jackpot) og han slettet ikke profilen sin umiddelbart. 

Derimot er han relativt klønete med sosiale medier og diverse, og tenkte rett og slett ikke over at han fremdeles hadde appen, da han aldri brukte den. Han slettet den derimot når jeg påpekte det, først da tror jeg det gikk opp for han (og nei, det var ingen tvil om at det bare var oss, vi var sammen hver dag omtrent). 

Greit praktisk poeng i en busy hverdag. La meg omformulere meg litt. Det er noe galt når mannen du dater oppdaterer og er aktiv på Tinder når man har kommet såpass langt i datingen at det er unaturlig å holde andre muligheter åpne.

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, Arcturus skrev:

Vel, nå sletta jeg min profil i dag da, så vet ikke helt med det. Da skulle jeg vel i følge din teori sletta den for flere måneder siden.. 

Ts

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke noe galt i at han fortsatt har kontoen på tinder i og med at vi ikke er eksklusive, men jeg han har de siste ukene gitt mange tegn på at han liker meg og vi kommuniserer flere ganger daglig. Likevel da så har han endret på tinderkontoen sin. Jeg ser for meg flere grunner. Nr 1 er at han er på utkikk etter noen andre fordi jeg ikke er bra nok, nr 2 er at han endrer kontoen for at jeg skal se at han fortsatt er tilgjengelig for andre (aka spille spill) og nr 3 er at han ikke er sikker på hvor han har meg og vil ha noen i bakhånd bare i tilfelle. Nå kjenner jeg at jeg er skikkelig lei av hele tindergreiene. Har sletta kontoen min, så er spent på om han legger merke til det og evt hva han da kommer til å si. 

Jeg bare gidder ikke det her mer. Gidder ikke folk som leker med følelsene mine. Skal jeg ta opp med han at jeg var innom profilen hans og sett at han har fiksa på det og om han dater andre neste gang vi treffes, eller hva skal jeg gjøre?

ikke klag på om han spiller spill, dere damer spiller spill 24/7 og shittester oss uansett om du nekter det eller ikke så gjøre dere det både bevist og ubevist.

han er ikke sammen med deg eller eksklusiv med deg så han har kortene åpen og det er helt greit. den dagen dere blir seriøse og eklslusiv da kan du be han stenge kontoen, men det gjør han nok selv når den dagen kommer

Skrevet
12 minutter siden, Arcturus skrev:

nei, fordi man har ingen garanti for at det blir dere. jeg har mange ganger truffet drømmedamen og dated henne, men alltid hatt kortene åpne. TS og typen er IKKE eksklusive, så hun må bare jekke seg ned

Skrevet
Akkurat nå, pewdiepie skrev:

ikke klag på om han spiller spill, dere damer spiller spill 24/7 og shittester oss uansett om du nekter det eller ikke så gjøre dere det både bevist og ubevist.

han er ikke sammen med deg eller eksklusiv med deg så han har kortene åpen og det er helt greit. den dagen dere blir seriøse og eklslusiv da kan du be han stenge kontoen, men det gjør han nok selv når den dagen kommer

Må jeg virkelig påminne deg om at å ha samme kromosomer betyr ikke å ha samme personlighet? Jeg er ikke en del av "dere damer" ihvertfall og vet ikke engang hva en shittest er. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må jeg virkelig påminne deg om at å ha samme kromosomer betyr ikke å ha samme personlighet? Jeg er ikke en del av "dere damer" ihvertfall og vet ikke engang hva en shittest er. 

som jeg sa du spiller nok spill du også enten bevist eller ubevist

Skrevet
5 minutter siden, Arcturus skrev:

Greit praktisk poeng i en busy hverdag. La meg omformulere meg litt. Det er noe galt når mannen du dater oppdaterer og er aktiv på Tinder når man har kommet såpass langt i datingen at det er unaturlig å holde andre muligheter åpne.

Det er jeg helt enig i. :) kjæresten min oppdaterte aldri profilen sin etter dette,  og kontakten mellom oss opphørte via tinder, og gikk via messenger, telefon, og treff. Jeg tror ikke han brukte den noe mer, og han hadde i alle fall ikke noe problemer med å vise, å si at han var like oppslukt i meg, som jeg i han, så hvis den man dater ikke viser det, er det noe som ikke stemmer. 

• Liker 1
Skrevet

Etter første date var vi fort enige om å kjøre eksklusiv stil, så vi begge slettet tinder umiddelbart for å unngå sånn usikkerhet som dette. Ser ikke problemet med slikt om man vet hva man vil ha. Er ikke verre enn å sette igang tinder igjen hvis det ikke skulle klaffe over tid.

Anonymkode: 21b1b...f9c

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, pewdiepie skrev:

som jeg sa du spiller nok spill du også enten bevist eller ubevist

Nei, det er ikke tilfelle. 

Skrevet

TS - har han endret tekst eller bilder?

Sier det fordi det er en funksjon som heter SmartPhotos. Da velger Tinder ut de mest populære bildene dine og vil automatisk rullere, selv om du ikke selv har gjort noe.

Har han endret teksten i profilen derimot, så er han aktivt inne og bruker appen. Det ville jeg tatt som et tegn på at han ser etter noe bedre, aka laber interesse.

Anonymkode: ba520...8ce

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer også på hva han har endret? Det spiller en rolle..

F.eks. min kjæreste var aktiv på datingplattform ganske lenge etter at vi var eksklusive og sånn. Jeg ble litt irritert til slutt og tok det opp. Jeg var jo også aktiv for å sjekke om han var aktiv så hadde vel ikke noe å komme med selv. Forklaringen hans var uansett at det var gammel vane og drive på det hjemme på sofaen forran tv-en men at det kun var meg. Siden var han ikke pålogget.

Forøvrig siden jeg så han var pålegget gjorde jeg endringer i min konto i håp om å få en reaksjon. Jeg var veldig usikker.

Ofte er det mye player og drittsekker ute å gjør. Men nevner vår situasjon for å vise at det behøver ikke bety noe og at jeg hadde heller pratet med han om det..

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker også at det er "normalt" å beholde profilen sin på datingapper selv om man dater noen, men det ringer noen varsellamper når profilbiler skiftes ut man er innom ganske ofte (hver dag). Gidder ikke sånt jeg heller.

Anonymkode: 546c7...ee8

Skrevet

Jeg slettet min konto ganske raskt etter å ha møtt han jeg er kjæreste med i dag, han hadde akkurat betalt for et 6 mnd abonnement og fikk ikke slettet sin profil. Han skrev på siden sin at han var opptatt, men jeg vet han var jevnt innom fordet. Jeg fant ut en god stund senere at han datet flere den første måneden vi datet, det var noen han hadde møtt før han fikk kontakt med meg og jeg vet jeg er den eneste etter at han ble "sikker" på meg. Ingen god følelse å oppdage slikt, men vi snakket aldri om eksklusivitet (jeg ante ikke da at det var noe man snakker om ved dating) så jeg vet ikke hvor mye jeg kan holde det mot ham. 

Liker svært lite den player-stilen jeg ser mange kan ha ved dating.. Mulig jeg er trangsynt, men det er veldig vanskelig å ha tillit til de man møter når det er så mye "snusk" og å koble seg med flere samtidig..

Anonymkode: bda69...5c2

• Liker 2
Skrevet

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slettet min konto ganske raskt etter å ha møtt han jeg er kjæreste med i dag, han hadde akkurat betalt for et 6 mnd abonnement og fikk ikke slettet sin profil. Han skrev på siden sin at han var opptatt, men jeg vet han var jevnt innom fordet. Jeg fant ut en god stund senere at han datet flere den første måneden vi datet, det var noen han hadde møtt før han fikk kontakt med meg og jeg vet jeg er den eneste etter at han ble "sikker" på meg. Ingen god følelse å oppdage slikt, men vi snakket aldri om eksklusivitet (jeg ante ikke da at det var noe man snakker om ved dating) så jeg vet ikke hvor mye jeg kan holde det mot ham. 

Liker svært lite den player-stilen jeg ser mange kan ha ved dating.. Mulig jeg er trangsynt, men det er veldig vanskelig å ha tillit til de man møter når det er så mye "snusk" og å koble seg med flere samtidig..

Skrev at han var opptatt? Han kunne vel bare deaktivert profilen sin? Jeg hadde aldri giddet å date noen som var aktiv på en datingside. For meg er det såre enkelt: enten dater han kun meg ellers så dater han meg ikke i det hele tatt. Er overhodet ikke interessert i noe dobbeltspill. Så desperat er jeg ikke etter å få meg kjæreste at jeg skal gå på akkord med mine egne verdier. 

Anonymkode: a8263...4a7

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Eksen min betalte for ett nytt abonnement for å kunne fortsette kontakten med meg helt i starten. 
Når vi begynte date hadde han fortsatt flere måneder igjen, men slettet profilen å sa at han hadde fått det han var ute etter for de pengene. 

til topic da: jeg klarer ikke helt skjønne den "jeg var inne på tinder og oppdaga at daten har tinder, skal jeg akseptere?"... Har du lov til å ha tinder, har han lov til å ha tinder, ferdig med saken. 

Anonymkode: 02d0c...e81

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...