AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Det startet en gutt i klassen min for noen år siden på vgs. Han var alltid masete og irriterende, men samtidig søt utseendemessig, men kunne aldri tenkt meg forhold med han. Vi kranglet noen ganger, diskuterte og kalte hverandre fitte, kanskje det var på kødd da. Han var litt klåfingra på meg, ville at jeg skulle være med på kino og alt. Han sa han var bedre enn kjæresten jeg hadde den gangen. (latterlig å tenke på tilbake egentlig.) Jeg avviste han alltid, og han kalte meg ofte dum, blond osv. Den dagen i dag, etter 5 års vennskap, så fikk vi bedre kontakt for noen uker siden. Jeg fikk vite at han hadde litt følelser for meg for ca et år siden. Noe jeg ikke skjønte for vi har ikke hengt noe spesielt med hverandre, og han flyttet for 1,5 år siden til en annen by. Jeg har alltid trodd han har vært en dust, men han er faktisk ganske søt også. Han prøvde å ringe meg når han var full, han spurte hvem jeg hang med, hvor jeg var osv. Han var veldig på det å vite hvem jeg var med. Jeg la ut snap på mystory med en annen fyr, så kanskje derfor han maste om det. Han skulle komme på besøk om ca 2 uker, og spurte hva ynlingsmaten min var, for han skulle ta det med. Jeg vet ikke hva dette er for noe? Trodde han ikke han kunne være så søt 😭😍 Men tilbake til 5års vennskap, vi var aldri bestevenner, men klassekamerater, vi har samme interesse og alt. Er det kanskje dumt? Jeg har aldri trodd jeg kan få følelser for han, men jeg tror faktisk jeg kan falle for han nå. Anonymkode: 5d24e...3d4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Høres ut som en som bare vil se om han kan få pult deg. Han var klåfingra og respektløs før, kalte deg for fitte osv, så jeg ville bare fnysa av forsøkene hans på å sjarmere nå. Too late motherfucker Anonymkode: e8c26...629 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en som bare vil se om han kan få pult deg. Han var klåfingra og respektløs før, kalte deg for fitte osv, så jeg ville bare fnysa av forsøkene hans på å sjarmere nå. Too late motherfucker Anonymkode: e8c26...629 ja mulig det Anonymkode: 5d24e...3d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå