Gå til innhold

Hvordan få bort på Facebook der det står når man sist var aktiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Facebook messenger nå står det når man sist var aktiv, men det gjør ikke det på alle. Hvordan får man det eventuelt bort? 

Anonymkode: 12907...614

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som dere ser er det noen det står på, men ikke alle. Vil ikke at det skal stå sånn på meg.

63C7929F-49E0-48AA-BC8C-227CA0FAE9A2.jpeg

Skrevet

Jeg vil også få det bort, men tror ikke det går :(
De det ikke står noe på er de som ikke har vært på facebook på mer enn 24 timer.

Anonymkode: eedd4...bc7

Skrevet

Du får unngå å være på Facebook i 24 timer. 

Anonymkode: f0718...a66

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil også få det bort, men tror ikke det går :(
De det ikke står noe på er de som ikke har vært på facebook på mer enn 24 timer.

Anonymkode: eedd4...bc7

Nei, det stemmer ikke. For den nederste snakket jeg med i stad. Og under der var det også en jeg snakket med i stad som det ikke stod tidspunkt på. Så det ser ut som det er en innstilling.

Skrevet

Trodde de grønne der gikk opp til en time, deretter forsvant?

Men du ser det fortsatt inne i samtalene, tror ikke du får fjernet det dessverre 😔

Skrevet

Så dumt! Ser at de har forsvunnet på dem nå, så da kan nok en time stemme. Liker ikke at alle kan se når man er på, det er jo en dårlig ny funksjon.

• Liker 1
Skrevet

Og når man trykker på fanen for aktive, så får man jo opp når alle man noen gang har skrevet med var aktive. Folk fra kjøp og salg osv. Håpløst.

Skrevet

Det irriterer meg også. Ønsker egentlig å være pålogget uten at andre kan se det i messenger, men det går vel ikke uten at jeg skrur av chatten.

Det virker som noen stalker meg, og tar kontakt i tide og utide bare fordi jeg var en kort tur innom facebook og så blir de sure fordi jeg ikke svarer med en gang. Så da hadde det vært greit å kunne styre når jeg stod som aktiv, og så kunne masekråkene tatt kontakt når jeg ønsket det.

Anonymkode: 82d8a...80f

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror den teller opp til en time, deretter må du inn på den faktiske samtalen for å se om det er 1,2 eller 5 timer siden. Ser i alle fall ofte på mine venner at det står en grønn dott med minutter på fler, men de som ikke har vært aktive på over en time, må jeg gå inn på. 

Anonymkode: dc6c8...3d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...