Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når denne andre kollegen liker deg på DEN måten, og du har avvist personen? Men fortsatt har et godt forhold..

Da snakker jeg altså om å gi en gave og et kort med en tekst om at den personen har betydd mye for meg i jobben, siden vedkommene slutter i jobben nå snart.

Blir det litt flaut, eller er det bare fint? Det er vel aldri negativt å vite at man har betydd noe for noen..? Eller?

Anonymkode: 39b9b...e22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man vet aldri om noen sliter med sitt indre, og da vil jo noe slikt være en gedigen opptur hvis man f.eks har lav selvfølelse eller tror at ingen bryr seg om deg.

Så jeg tenker at dette kan umulig være noe negativt..

Anonymkode: e7dd9...fd8

• Liker 1
Skrevet

Du mener at Thomas prøvde å sjekke deg opp, og du avviste ham? Nå skal han slutte, og du vil gi ham kort og gave?

Nei, ikke gjør det! Jeg ville blitt opprørt! Hadde sikkert håpet at det mislykka sjekkeforsøket var glemt, og en sånn gave ville virke litt nedlatende, som medlidenhet.

Anonymkode: 6212d...b17

• Liker 4
Skrevet

Kutt ut kort med mye kliss og gi en oppmerksomhet. :) Mye kliss kan gjøre at han får forhåpninger igjen.

Skrevet

Jeg ville droppet kort og kliss som de andre sier. Kjøp en blomst eller en sjokolade eller lignende og ønsk personen lykke til videre.

• Liker 1
Skrevet

Nope!

Anonymkode: 08a32...fe4

Skrevet

Nei

Anonymkode: e7dd9...fd8

Skrevet

Det holder å si det.... Kort blir bare rart og kleint .

Skrevet
4 timer siden, Sirah skrev:

Jeg ville droppet kort og kliss som de andre sier. Kjøp en blomst eller en sjokolade eller lignende og ønsk personen lykke til videre.

4 timer siden, Evilposelos skrev:

Kutt ut kort med mye kliss og gi en oppmerksomhet. :) Mye kliss kan gjøre at han får forhåpninger igjen.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener at Thomas prøvde å sjekke deg opp, og du avviste ham? Nå skal han slutte, og du vil gi ham kort og gave?

Nei, ikke gjør det! Jeg ville blitt opprørt! Hadde sikkert håpet at det mislykka sjekkeforsøket var glemt, og en sånn gave ville virke litt nedlatende, som medlidenhet.

Dere misforstår. Jeg er i dette tilfellet "Thomas".

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere misforstår. Jeg er i dette tilfellet "Thomas".

Da skal du I ALLE FALL droppe det!

• Liker 4
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du I ALLE FALL droppe det!

Hvorfor?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Fordi du allerede har prøvd deg og gått utover normale profesjonelle grenser.

• Liker 2
Skrevet

Var det du som hadde den lange tråden om en yngre kvinnelig kollega? Dere samler kanskje inn til avskjedsgave, nøy deg med det. 

Ikke gi henne noe mer. Det blir ikke tatt godt i mot

Skrevet

Tipp topp tommel opp! Høres da helt topp ut dette Ts 

Jeg ville blitt veldig glad om d var meg som fikk en slik oppmerksomhet

Anonymkode: d5ecc...f46

Skrevet

Det er du som har prøvd deg på kollegaen din, blitt avvist og nå lurer på om det er innafor at du gir en gave og et kort, hvor du beskriver hvor mye du har satt pris på personen? Det synes jeg du skal droppe, av respekt for kollegaen din. Det er nesten selvsagt at dere fremdeles har et godt forhold - dere er kolleger og da bør man oppføre seg profesjonelt. Delta heller på en felles gave/blomst med kort fra dere alle sammen. Det blir klein og kan virke alt for intenst, som at du ikke tar et nei for et nei, men heller en innbydelse til å prøve hardere..

Anonymkode: 0490a...eef

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...