Samanta1234 Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Jeg er gravid i 8 uke. Jeg har vært ok i formen frem til jeg var i uke 6, så begynte Jeg å bli utrolig dårlig og sliter med at jeg er sinnsykt trøtt. Jeg går på dagpenger og lurer på hvordan det fungerer med sykemelding? Sånn som jeg er i form nå har jeg ikke sjangs å få meg en jobb. Skal på min første svangerskaps kontroll neste uke og tenker å sykemelde meg om det går. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Sykemeldt blir man vel ifra jobb? Dessuten er det legen som sykemelder deg ikke du selv! Anonymkode: 8b6f4...d3f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Joda, man kan bli sykemeldt når man går på dagpenger, det er den eneste muligheten man har når man er syk og går på dagpenger. Dra til legen og hvis legen sykemelder deg så sender du inn sykemeldingen til nav. Da blir også dagpengene satt på vent, slik at perioden for dagpenger blir utsatt den tiden du er sykemeldt. Dagpengene kommer automatisk tilbake når du er friskemeldt. Bare husk at sykepengene kommer på andre datoer enn dagpengene. Mener det er i slutten av hver mnd. Anonymkode: 6762f...96d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Var i samme situasjon som deg nettopp. Det er ikke noe problem å sykemelde seg fra dagpenger. Du sender bare inn sykemeldingen til NAV Anonymkode: de94a...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå