Gå til innhold

Photoshop virker ikke lengre :(

Anbefalte innlegg

Gjest Rimfrost
Skrevet

Jeg brente ut photoshop fordi jeg skulle formatere. Da jeg skulle legge det inn igjen kom det opp melding om at noen filer ikke kunne kopieres fra cdn . Når jeg skal åpne photoshop nå kommer det opp feilmelding som sier:

"memory could not allocated for the activations process. Please close all apllications and try again"

Noen som vet råd? :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slå av antivirusprogrammet ditt og prøv igjen.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Mener du at du bare brente ut mappa hvor photoshop var installert og brente det ut, for deretter å kopiere det over på den nye PC-en? Det går ikke, fordi filer legger seg i windows-registeret. Du må installere programmet helt på nytt igjen.

Gjest Rimfrost
Skrevet
Mener du at du bare brente ut mappa hvor photoshop var installert og brente det ut, for deretter å kopiere det over på den nye PC-en? Det går ikke, fordi filer legger seg i windows-registeret. Du må installere programmet helt på nytt igjen.

Ja det var det jeg gjorde.

Uff da..... Jeg har ikke photoshop cd'n.. :-?

Gjest Rimfrost
Skrevet

Hva er tkg+ ?

Vil helst ha photoshop... :tunge1: har blitt så vant til å bruke det liksom. Og jeg synes det er helt genialt !

Skrevet
Vil helst ha photoshop...  :tunge1:  har blitt så vant til å bruke det liksom. Og jeg synes det er helt genialt !

Da er det bare en ting å gjøre... Fram med lommeboka, rett og slett.

gtk+ er en liten pakke som må installeres, men den ligger på de sidene den også. The Gimp er ypperlig alternativ dersom man ikke vil betale i dyre dommer for photoshop eller lignende.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Ikke så viktig å vite hva gtk+ er, men det er "toolkit" gimp bruker slik at det blir lettere å lage det for f.eks windows, mac og linux.

Photshop koster altfor mye penger, gimp er gratis. Skader ikke å prøve det.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt Adobe Photoshop Elements 3.0. KJøpte som en pakke, sammen med Adobe Premiere Elements (videoredigering). Betalte 1400 kr inkludert frakt. Elements inneholder mye av det samme som Photshop, i hvertfall de enkle og litt avanserte tingene. Jeg har ikke oppdaget hva jeg ikke kan gjøre enda, og jeg gjør en del mer enn å bare beskjære fotografier. Så hvis du vil ha et bilderedigeringsprogram som du nesten kjenner allerede, så får du Elements til under 1000-lappen.

Catzy

Skrevet
Elements inneholder mye av det samme som Photshop, i hvertfall de enkle og litt avanserte tingene. Jeg har ikke oppdaget hva jeg ikke kan gjøre enda, og jeg gjør en del mer enn å bare beskjære fotografier.

Dei viktgaste tinga som er uteletne frå Photoshop 7 i Elements 3.0 er CMYK-fargar og å teikna stiar med Bezierkurver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...