Gå til innhold

Ønsket et barn til, mannen sier nei. Grunn til å kontakte fvk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ødelegger mye i vårt ekteskap. Jeg tenker på dette hver eneste dag. På depresjonens rand

Anonymkode: 00d47...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom det går så ut over hverdagen at du er på randen til å bli deprimert så hvorfor ikke. Men du kan jo ikke tvinge han til å få flere barn heller

Anonymkode: 9de06...aca

• Liker 16
Skrevet

Hvorfor sier han nei?

Skrevet

Det er ikke en rett å få barn. Skjerp deg

Anonymkode: 70d51...800

• Liker 18
Skrevet

Ville du sagt det er grunn nok for HAM til å kontakte fvk? Han er i ferd med utvikle depresjon fordi han og dama vil forskjellige ting? 

• Liker 3
Skrevet

Nei, synes du skal respektere hans valg. Men han må være innforstått med at det betyr at dere ikke kan ha sex :)

Anonymkode: 0fc16...9d1

• Liker 5
Skrevet
På 10.1.2018 den 21.26, AnonymBruker skrev:

Dersom det går så ut over hverdagen at du er på randen til å bli deprimert så hvorfor ikke. Men du kan jo ikke tvinge han til å få flere barn heller

Anonymkode: 9de06...aca

Men han kan da heller ikke forvente sex

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, synes du skal respektere hans valg. Men han må være innforstått med at det betyr at dere ikke kan ha sex :)

Du tuller? 

Så han skal komme i en gisselsituasjon, hvor hun skal nekte de begge sex fordi han ikke vil ha flere barn? 

Til opplysning - det finnes prevensjon, også for mannen. Hint: gummi/latex. 

Anonymkode: 4e180...657

• Liker 27
Skrevet

Skjønner ikke de som sier du bare må respektere at han ikke vil ha barn, han må vel like mye respektere at du vil ha. Det er ikke riktig at bare hans mening teller her. Barn er viktigere enn partner. Menn kommer og går, barn er for alltid. 

Anonymkode: 012ac...d7e

• Liker 3
Skrevet

Hi her

De siste par ukene har det ikke blitt noe sex nei. 

Tenkte fvk, det er vel gratis?

Skrevet

Jeg blir sjokkert. Har du virkelig tenkt å ta misbruke FVK ressurser med denne slags trivialiteter, når det helt sikkert er andre familier i krise som virkelig har bruk for deres ressurser, og hvor barn lider daglig på grunn av sine foreldre som ikke klarer å beholde roen i huset. 

Hvis ditt behov for flere barn virkelig er så stort, vel da får du finne deg en ny mann som vil gi deg det du ønsker. 

• Liker 25
Skrevet

Kanskje mer fruktbart å oppsøke en annen mann enn Familievernskontoret dersom du ønsker flere barn. De kan jo ikke hjelpe deg med det.

Anonymkode: 80e6f...2ca

• Liker 3
Skrevet

Dump ham og reis til Danmark!

Anonymkode: 9818c...e9d

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men han kan da heller ikke forvente sex

Da kan ikke hun forvente å ha ham for seg selv. Ekteskapelige plikter, som det heter.

Kanskje det er like greit at de går hver til sitt.

• Liker 8
Skrevet
15 minutter siden, Horten Market skrev:

Da kan ikke hun forvente å ha ham for seg selv. Ekteskapelige plikter, som det heter.

Kanskje det er like greit at de går hver til sitt.

Plikter faktisk! Han er nok avhengig av meg, så han våger nok ikke å gå til andre. Uten å gå nærmere inn på denne avhengigheten

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir sjokkert. Har du virkelig tenkt å ta misbruke FVK ressurser med denne slags trivialiteter, når det helt sikkert er andre familier i krise som virkelig har bruk for deres ressurser, og hvor barn lider daglig på grunn av sine foreldre som ikke klarer å beholde roen i huset. 

Hvis ditt behov for flere barn virkelig er så stort, vel da får du finne deg en ny mann som vil gi deg det du ønsker. 

Ts her

Er fvk gratis?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er nok avhengig av meg, så han våger nok ikke å gå til andre. Uten å gå nærmere inn på denne avhengigheten

Høres jo ut som det er en misbrukssituasjon.

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo ut som det er en misbrukssituasjon.

Så jeg misbruker min makt ved å ikke ha sex med ham, samtidig som han ikke våger å være utro? Kult

• Liker 2
Skrevet

Har du barn fra før? Ja, da er du heldig og burde nyte tiden med barnet/barna du alt har i stedet for å gi de en deprimert og sutrete mor fordi hun vil ha flere barn. Du klarer jo tydeligvis ikke glede deg tilstrekkelig over de barna/barnet du alt har, så hvorfor vil du bringe et barn til inn i verden med en deprimert mor? 

Jobb med deg selv, sett pris på det du har og bli kvitt depresjonen. Så kan du evt. se på om du bør gjøre store livsendringer for å kunne oppfylle ønsket om flere barn. 

Anonymkode: ba156...901

• Liker 5
Skrevet

Du har et barn? Da kan du respektere han. Eller velge å gå fra han og få barn med noen andre. Så kommer du med utro opplysning lenger ut i tråden.  Jeg tror ikke noe på dette.

Anonymkode: af2fa...2f8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...