Gå til innhold

Du som er i 30-40 åra og ikke har mann og barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør du på ettermiddagen/kveld? Jeg er en jente på 38 nylig singel etter 11 år. Jeg trener litt, går litt tur, men ellers er det myyye dødtid.. hva gjør dere?

Anonymkode: c31e2...baa

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Leser, trener, jobber, lager mat og reiser, i tilfeldig rekkefølge.

Skrevet

Er 37 år. I kveld lærer jeg meg JavaScript på Khan Academy, i morgen starter språkkurset opp igjen. Ellers er jeg veldig glad i å lese nonfiction, inviterer til middagsselskap, henger med tantebarn, drar på skitur, trener til halvmaraton, deltar i kvinnenettverk, geriljabroderi, kino, øl med venner... Jeg har ingen fritidsproblemer, for å si det sånn.

Anonymkode: f1885...fe7

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Chloe87 skrev:

Jeg leser :)

Fra kl 17 til 23?

Skrevet
Akkurat nå, Overrasket skrev:

Leser, trener, jobber, lager mat og reiser, i tilfeldig rekkefølge.

Takk for tips.

Skrevet

Jeg har ikke problemer med å fylle tiden min. 

Jeg leser bøker, ser filmer eller tv-serier, spiller litt, sitter på nett og driver med foto. Gjør også ting alene om jeg ikke har noen å gå med. Da går jeg på kino, på et eller annet arrangement(debatter, foredrag osv) osv. Jeg har også gått på diverse kurs. 

Gjest Chloe87
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra kl 17 til 23?

Ja, bare litt pause når jeg må spise. Leser i flere timer.

Skrevet

Jeg leser mye, syr litt. Og elsker å være på internett !

Anonymkode: eb748...d34

Skrevet

Har ingen problemer med å fylle fritiden min. Har egentlig aldri forstått konseptet med "å kjede seg". 

• Liker 7
Skrevet

Kommer hjem fra jobb kl 17. Spiser litt, deretter drar jeg på trening (4 dager i uka) Noen dager trener jeg sammen med andre,ellers trener jeg alene. Har hatt ulike mål med treningen min - det synes jeg er gøy.

Hvis jeg ikke trener en dag , drar jeg på besøk/får besøk eller har en eller annen avtale (skitur/kino)

På dager uten det, drar jeg kanskje på biblioteket, eller handler. Deretter er det hjem å lage middag (lager som regel middag og lunsj til dagen etter samtidig - eller for flere dager hvis jeg har en uke der jeg er lite hjemme). På "ledige kvelder" vasker jeg klær/leilighet/bil,holder meg faglig oppdatert og lignende. Har periodevis holdt på med litt håndarbeid/er glad i å lese.

Jeg har stort sett et eller annet gående enten kurs eller skole i jobb eller privat regi. 

Uka mi er som regel spikret senest lørdag kveld, det fungerer fint for min del. I begynnelsen gjorde jeg det for å være sikker på å holde meg aktiv - nå gjør jeg det for å få tid til alt jeg vil :)

Anonymkode: a3d20...165

Skrevet

Meg over - enig med @Perle - jeg har heller aldri forstått det med å kjede seg :D 

• Liker 1
Skrevet

Elsker alenetiden! Jeg har barn( som bor her 50, og begynner å bli stor). Når de ikke er her, så blir det turer med hunden, fjellet, jobb hver dag, vasker, ommøblerer, rydder.. lage mat og spise(altfor mye) .. sitte innpå her. Jeg elsker alenetiden, men jeg kjeder meg og. Er dette eneste innhold jeg skal ha i livet før jeg dauer liksom 🤷🏼‍♀️ Dagdrømmer om å flytte, reise langt langt bort.. perm fra jobb 😂 lese har jeg prøvd en bok eller to- men desverre er bøker og film for langtekkelig. Ser mye reality show🤡 

Anonymkode: a0ea9...aba

Skrevet

Trener, strikker, baker, ser på TV, leser, gjør husarbeid, lager mat, fargelegger, besøker eller får besøk av venner, passer tantebarn, fotograferer...

Anonymkode: 933e9...0d3

Skrevet
32 minutter siden, Perle skrev:

Har ingen problemer med å fylle fritiden min. Har egentlig aldri forstått konseptet med "å kjede seg". 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg over - enig med @Perle - jeg har heller aldri forstått det med å kjede seg :D 

Samme her :)

Elsker å være alene så alltid noe å finne på. 

Skrevet

KG og TV :ler:

Iallfall i mørketiden, jeg jobber hardt og er sliten etter jobb og pleier ikke å finne på veldig mye med venner på hverdager (til gjengjeld en del i helgene). Trenger også alenetid, jobben gir meg nok sosialt påfyll. På sommeren blir det litt mer aktiviteter etter jobb siden jeg har mer energi og det generelt skjer litt mer ute. 

Må si jeg trives enormt med alenetiden i sofaen etter jobb, og mellom å gjøre diverse ærender, trene, jobbe litt, gå til frisøren eller hva det nå skal være så har jeg faktisk ikke ekstremt mye tid til overs til å bare slappe av eller pusle i leiligheten. Sitter fremdeles og vasker klær etter jul liksom. Skjønner ikke hvordan folk med barn får alt til å gå opp, all respekt til dem!

Anonymkode: b4a07...efd

Skrevet

Holder på med musikk og dans, så det tar noen kvelder, ellers liker jeg å surre litt i heimen med vasking/klesvask, samt å glane på TV. Går turer i skogen, drar en tur til byen, osv. Har heller aldri kjedet meg i eget selskap 🤗

Anonymkode: 837e8...56a

Skrevet

Mann og barn? Hvorfor ikke dame og barn?

Anonymkode: 37d9a...0df

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann og barn? Hvorfor ikke dame og barn?

Anonymkode: 37d9a...0df

Det er Kvinneguiden...? ;)

Anonymkode: db093...f9a

• Liker 1
Skrevet

Trener hver dag, leser mye, løser kryssord/sudoku, ser på filmer og serier, gamer, spiller piano, strikker, gjør husarbeid, lager mat, osv. Jeg har som regel langt større problemer med at jeg har for lite tid til å gjøre alt jeg vil gjøre, jeg da. 

Anonymkode: 6a3f2...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...