Gå til innhold

Noen som har smakt vegetar pølsen til coop vegetar dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser aldri kjøtt pølse (liker det ikke). Men jeg tenkte på smake på en vegetar pølse og da lurer jeg på om noen har smakt coop vegetar dag sin vegetar pølse? 

Er det verdt å kjøpe?

Hvilken er best av den vanlige varianten og den med ost & chili?

Anonymkode: 59c1f...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke smakt pølsene du nevner men jeg så en slags vegetar påleggspølse i dag men kjøpte den ikke. Noen som har smakt denne? 

Coop sin revet ost synes jeg er den beste. Nuggetsene er ikke så gode synes jeg siden de blir litt smakløse. 

Anonymkode: 931ee...d1a

Skrevet

Har hørt flere si at de med ost er gode. Jeg har bare smakt de vanlige, men likte de ikke, da de smaker litt for likt vanlige pølser.

Anonymkode: 3bee9...f0a

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hørt flere si at de med ost er gode. Jeg har bare smakt de vanlige, men likte de ikke, da de smaker litt for likt vanlige pølser.

Har du smakt  coop naturell/jalapeno pålegg? Hvis du har smakt det; Smaker det som kjøtt og hvis det smaker som kjøtt, hvilke kjøtt minner smaken mest om?

Skrevet

Nei, de er for dyre.

Anonymkode: 0a261...813

Skrevet

Jeg smakte de vanlige grillpølsene. De smaker ganske likt vanlig pølser. Ungene merket ikke forskjell.

Anonymkode: 3e5a4...5f0

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du smakt  coop naturell/jalapeno pålegg? Hvis du har smakt det; Smaker det som kjøtt og hvis det smaker som kjøtt, hvilke kjøtt minner smaken mest om?

Nei, det pålegget har jeg ikke smakt, de gangene jeg er innom Coop er de alltid utsolgt for det. 

Skrevet

Husket ikke hvilke merke jeg smakte, men de jeg smakte var ganske like normale pølser. Men for meg med ibs så merket jeg at de var vanskelige å fordøye. Pølser er ikke verdens beste mat heller

Anonymkode: 02f0e...e32

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har smakt det. Smaken minner om servelat. Litt sånn svampaktig, slimete konsistens og man blir gående å gulpe på den smaken føler jeg :fnise: begge to variantene var ganske like på smak

Anonymkode: c171a...62b

Skrevet

Smakte dritt.

Anonymkode: d3b1f...b61

Skrevet

Jeg synes de nye produktene til coop smaker fantastisk :-) men! Det er Deli «Servelaten» som man får kjøpt på Meny og Kiwi som smaker som servelat, det er awesome! Likte ikke extra sin servelat :-(

Anonymkode: e48b7...314

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...