AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Ja, som overskriften sier. Jobber i hjemmetjenesten fullt. Jeg elsker jobben min, men den sliter meg ut- ikke tale om at helsa holder de neste 30 årene før pensjon. Hva kan man utdanne seg til- om man vil jobbe innen helse( men kontor, litt pas. Kontakt?). Er det noe løp for en hjelpepleier, eller blir det årevis på skolebenken? Anonymkode: 155f8...023
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Det finnes jo steder å jobbe som ikke er like travle som hjemmetjenesten Jeg holdt på å slite meg ut også (sykepleier), men fikk jobb i et psykiatrisk bofellesskap. Her er fokuset miljøarbeid og dagene er ofte veldig rolige. De består av matlaging, spill, turer, TV osv. Altså langt i fra det samme jaget som jeg opplevde på sykehjem Kunne det vært noe? Anonymkode: 7c868...2f4 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Hjemmesykepleien kan være sinnsykt stressende. Jeg synes sykehjem var mye roligere men det spørs helt på arbeidsstedet selvfølgelig. Selv hatet jeg å jobbe på sykehjem men trivdes med det høye tempoet i hjemmesykepleien så det er veldig forskjellig hvor folk trives. Ville nok gått for en jobb innen bofellesskap eller lignende som den over nevner siden du føler du blir tappet for energi. Tror uansett det er vanlig å bytte jobb etter noen år i hjemmesykepleien. Anonymkode: 6cf2c...405
Mounira76 Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 Yrkesfaglærer? https://www.ntnu.no/studier/byrk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå