AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Plutselig har det kommet en høylydt ulyd fra mitt nye kjøleskap. Det er kun brukt i ca 2 uker. Hva kan det være? Kan det være branfarlig? Anonymkode: 7088e...fe9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Lyden er borte nå. Jeg har ikke plassert varme matvarer el.l. i kjøleskapet. Hva kan lyden ha kommet av? Anonymkode: 7088e...fe9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Du må lese bruksanvisningen. Står kjøleskapet beint? Er det kjøleskap som tiner seg selv, for da kan det bråke til tider. Noen ganger lager de lyd uansett. Det må og stå litt ut i fra veggen. Les bruksanvisningen først. Anonymkode: d758e...35d 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må lese bruksanvisningen. Står kjøleskapet beint? Er det kjøleskap som tiner seg selv, for da kan det bråke til tider. Noen ganger lager de lyd uansett. Det må og stå litt ut i fra veggen. Les bruksanvisningen først. Anonymkode: d758e...35d Takk for gode råd. Jeg hadde glemte å vatre skapet. Flere svar her for andre som erfarer ulyd i kjøleskap. Anonymkode: 7088e...fe9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå