Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man foliestriper ettervekst, er det da vanlig å ta i blekemiddel hele veien ned på hver lengde?

Det gjorde frisøren i dag. Håret er ganske slitt, derfor har jeg gått fra helbleking av ettervekst til foliestriper.

Dama i nabostolen tok også foliestriper, der stakk det tørre tuster ut fra hver foliebit, og hun hadde kort hår. 

Anonymkode: 6c745...4f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og det var sånn en frisør ødela håret mitt en gang.  Håret slet av flere steder...

Anonymkode: 38897...9fb

Skrevet (endret)

Skal bare ta etterveksten. Frisøren min tar i hele lengden de siste 10 minuttene, kun for å freshe opp lengden,men ikke like lenge som etterveksten. Få deg en skikkelig hårkur hos frisøren også, det kan hjelpe en del.

Endret av wintergirl
Skrevet

Faen ass. Det var hos lærling, ingen av de andre frisørene der var borte og kikket en eneste gang. 

Hele poenget med foliestriping av ettervekst er jo at jeg vil spare resten av håret, som er rimelig slitt, og bli litt mørkere enn platina som jeg pleide å være.

Over ett år rett i dass da, egentlig, for det ble temmelig lyst igjen. 

Hva gjør jeg nå? Jeg har på en måte ikke lyst til å klage, lærlingen var veldig søt og hyggelig og det SER jo egentlig bra ut, selv om jeg føler meg ganske albino nå....etterveksten var helt fra mars måned....

Anonymkode: 6c745...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...