Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var liten du.

Anonymkode: 1f53e...d41

😂 Ups glemte et 0tall! 

Du skjønner, jeg bor i en bod jeg .. haha 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Fjordkraft Variabel, 50kvm i første etasje. Jeg bruker kun elektrisitet som oppvarming og er frossenpinne. Gulvvarme på bad. Veldig gulvkaldt, og bare sånn passe bra isolert, og har tre yttervegger. 
Min siste regning er fra 01.12 til 01.01, og er på 1200,- inkl nettleie. På denne tiden har jeg vært borte en uke, men det har stått på varme, og det har vært folk innom som har laget litt mat og sett på tv enkelte dager (kattepasser). 

Men ser når jeg går inn på Norges energi og sjekker strømpris for spotpris her jeg bor, så er den på 51.94 øre/kwh, mens med Fjordkraft Variabel har jeg 45.90 øre/kwh. 

Sjekk regningene å se ca hvor mye du bruker i strøm, og bruk elskling.no for å finne den avtalen du bør ha :)

Anonymkode: dc30f...ac8

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

leier eller eier?

Anonymkode: 703f2...c94

Hva har det å si egentlig?

Skrevet
30 minutter siden, Tilma skrev:

😂 Ups glemte et 0tall! 

Du skjønner, jeg bor i en bod jeg .. haha 

Jeg skjønte at du hadde glemt en null :blomst:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har Fjordkraft Variabel, 50kvm i første etasje. Jeg bruker kun elektrisitet som oppvarming og er frossenpinne. Gulvvarme på bad. Veldig gulvkaldt, og bare sånn passe bra isolert, og har tre yttervegger. 
Min siste regning er fra 01.12 til 01.01, og er på 1200,- inkl nettleie. På denne tiden har jeg vært borte en uke, men det har stått på varme, og det har vært folk innom som har laget litt mat og sett på tv enkelte dager (kattepasser). 

Men ser når jeg går inn på Norges energi og sjekker strømpris for spotpris her jeg bor, så er den på 51.94 øre/kwh, mens med Fjordkraft Variabel har jeg 45.90 øre/kwh. 

Sjekk regningene å se ca hvor mye du bruker i strøm, og bruk elskling.no for å finne den avtalen du bør ha :)

Heter det virkelig elskling.no? :ninuskapus:

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Heter det virkelig elskling.no? :ninuskapus:

https://www.elskling.no/ 
aldri sett reklamene? :fnise: Er ordlyden som gjør at jeg alltid husker den siden :P 

Alle andre "sammenligningssider" må jeg google :P 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.elskling.no/ 
aldri sett reklamene? :fnise: Er ordlyden som gjør at jeg alltid husker den siden :P 

Alle andre "sammenligningssider" må jeg google :P 

Ok :) Tusen takk :blomst: Jeg har ikke sett reklamen, og var redd det var skrivefeil/autocorrect-feil. Så smart navn som er lett å huske :jepp:

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for utfyllende info, hvor mange kwh har du brukt i den regningen?😊

Anonymkode: 15843...c16

• Liker 2
Skrevet

Fikk strømregning på 3000 kr for desember.1600 var nettleie..Hus på 150 kvm.Kjelleretasje med varmekabler i alle gulv.2 bad med varme.Varmepumpe.Oppvaskmaskin,vaskemaskin og tørketrommel går non stop.

Anonymkode: 836a6...d09

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for utfyllende info, hvor mange kwh har du brukt i den regningen?😊

1256 kwh

• Liker 1
Skrevet

Ser mange oppgir hvor stor bolig og totalsummen på regning. Se på avgifter, nettleie,  hvor mange kWh som er brukt ,og hva de tar for hver kwh

Dere med nye målere, gå inn å se når strømmen er billigst

Anonymkode: 66d97...ed0

Skrevet

Jeg bor i 94kvm blokkleilighet og har ca 600 kr i måneden i snitt (970 nå i desember). Dette inkluderer oppvarming, men ikke varmtvann.

Anonymkode: 74314...0b9

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mange oppgir hvor stor bolig og totalsummen på regning. Se på avgifter, nettleie,  hvor mange kWh som er brukt ,og hva de tar for hver kwh

Når på døgnet mener du? Har de startet med dette systemet da, når vi ikke har fått beskjed om det fra strømseskapet vårt?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser man Det? Man kan jo ikke stå å henge over strømmåleren et helt døgn, regner med man kan se det på annen måte?

• Liker 1
Skrevet
På 10.1.2018 den 16.59, penny_ skrev:

Hvor mange kw bruker du og hvor mye bruker naboen? 

De mener jeg bruker mellom 1900 og 2000 kw i timen eller hva det nå var. Kan ikke strøm, hørte bare tallet og det var 1900 og 2100..

Anonymkode: 7125c...e10

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De mener jeg bruker mellom 1900 og 2000 kw i timen eller hva det nå var. Kan ikke strøm, hørte bare tallet og det var 1900 og 2100..

Du bruker mellom 1900 og 2000 kWh (Kilo Watt Hour/ Kilowatt-timer)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bruker mellom 1900 og 2000 kWh (Kilo Watt Hour/ Kilowatt-timer) pr mnd?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bruker mellom 1900 og 2000 kWh (Kilo Watt Hour/ Kilowatt-timer) pr mnd?

I så fall bruker du svært mye strøm. Det blir som å ha på en varmeovn som trekker 1000 watt i 2000 timer i løpet av en måned!

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du sjekke hva målerstanden din sto på ved de 3 siste avlesningene? Dette finner du på Din side hos strømselskapet ditt. Slik informasjon står også på fakturaene som ligger i nettbanken din (hvis du ikke har de på papir da).

Hvor ofte får du strømregning?

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du selv sendt inn måleravlesningene de siste månedene? Har du ikke da notert deg målerstandene og også sett hva som har stått på fakturaene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...