Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hva disse tegnene er? De kommer opp når maskinen ikke går også. Går ut i fra at s er salt, men hva er den andre? Har ikke bruksanvisning og vet ikke modell, bare at den heter Logik

015F76E9-EDB3-42FE-8DF5-E4A6AF535A84.jpeg

Endret av Bambi1995
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min Miele oppvaskmaskin er "stjerna" tegnet for glansemiddel.  Her er oversikten over tegn fra bruksanvisningen:

5a56372b08cb3_Skjermbilde2018-01-10kl_16_53_43.png.1691ece81d65b7acb9502efd45884826.png

Anonymkode: 3ec37...b6b

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Noen som vet hva disse tegnene er? De kommer opp når maskinen ikke går også. Går ut i fra at s er salt, men hva er den andre? Har ikke bruksanvisning og vet ikke modell, bare at den heter Logik

015F76E9-EDB3-42FE-8DF5-E4A6AF535A84.jpeg

Har du hørt om bruksanvisning og om å lese bruksanvisningen for å forstå hvordan ting fungerer? 

Anonymkode: 8a505...5ae

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt om bruksanvisning og om å lese bruksanvisningen for å forstå hvordan ting fungerer? 

Har du hørt om å lese innlegg før du kommenterer? 

• Liker 9
Skrevet

Du må fylle på glansmiddel og salt 😊

Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Du må fylle på glansmiddel og salt 😊

Måå? Samboern sa man bare trenger salt i om man har vann med mye kalk i, for å slippe å få hvitt belegg... hmm. Og at man ikke trenger glansmiddel 😂 Jeg anet ærlig talt ikke 

Skrevet
Akkurat nå, Bambi1995 skrev:

Måå? Samboern sa man bare trenger salt i om man har vann med mye kalk i, for å slippe å få hvitt belegg... hmm. Og at man ikke trenger glansmiddel 😂 Jeg anet ærlig talt ikke 

Det med salt er sant. Det med glansemiddel ikke helt sant, dere kan vaske uten, men dere kan ende opp med grå glass, og oppvasken tar visstnok lengre tid på tørkingen.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Vet ikke sikkert. Men det er ihvertfall det tegnene betyr. Hvis du bruker tabletter som inneholder glansmiddel så trenger du jo ikke det uansett da

Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Vet ikke sikkert. Men det er ihvertfall det tegnene betyr. Hvis du bruker tabletter som inneholder glansmiddel så trenger du jo ikke det uansett da

Jeg synes det "innebygde" glansemiddelet ofte er dårlige greier. 

Ellers vil nok TS lett se om det er behov for glansemiddel eller ikke. Masse grå/hvite flekker på oppvasken etter vask? Da trenger du glansemiddel. Oppvask som tørker fort og blir blank og fin? Da er glansemiddel unødvendig. 

Anonymkode: aebb0...43d

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette klarte ikke ts selv :klo::

Og poenget ditt er....?

Skrevet
På 10.1.2018 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Du vet at forskjellige modeller kan ha forskjellige bruksanvisninger, ikke sant? og forskjellige symboler, det har jeg opplevd før:) 

Anonymkode: 797df...1e9

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at forskjellige modeller kan ha forskjellige bruksanvisninger, ikke sant? og forskjellige symboler, det har jeg opplevd før:) 

Anonymkode: 797df...1e9

Tull. Det er med all sannsynlighet samme symboler fra modell til modell når det er samme produsent. Unntak er nok sjeldent. Så jeg ville glatt brukt den manualen som det linkes til ovenfor, som trådstarter trenger.

Anonymkode: 57e00...01e

Skrevet
På 10.1.2018 den 18.30, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med et forum, dersom alle sitter hjemme og finner ut ting selv? Da er det jo ingenting å diskutere her inne, da. Får bare legge ned hele forumet. 

Anonymkode: 1b93e...996

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...