Gjest Gjesta Skrevet 11. september 2002 #21 Del Skrevet 11. september 2002 Ice_White........ nei, du er nok veldig veldig tykk med dine 39,5kg - de tomme kaloriene du propper i deg hver kveld etter kl 23....... hvor er de? Ser ikke de på listen din ovenfor....... hvordan jeg vet det, hm, du skrev følgende i et innlegg igår....... "Huff.. Jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver. Jeg ble stilt et ultimatum: Legg på deg eller bli innlagt. Jeg har nå dessverre lagt på meg, veier 39,5 kg. De fleste sier jeg ser bedre ut, men hvorfor føler jeg meg ikke bedre selv? Jeg spiser ingenting før kl 23.00, men da sprekker jeg. Da blir det haugevis med tomme kalorier som jeg løper og spyr opp." Siden du ikke er så veldig tynn lenger, og ut i fra vekten din, så er du sånn ca 150cm høy?????? Spar oss for kommentarene dine please. 10na :D Hvis dette er seriøst fra denne brukeren så er det tragisk.. men hvis man er 10 kg fra og dø ( man dør på 28 kg og blir tvangsinnlagt på 34) Sitter man da og babler om det på et diskusjonsforum? ingen kritikk..jeg bare undrer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 11. september 2002 #22 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg spiser masse rart jeg, men legger aldri på meg..?! Frokost: 3 rundstykker med ost og skinke, leverpostei, nugatti, eller syltetøy. Og frukt. Spiser mye frukt... Lunsj: To sjokolader, et eple, en appelsin eller kiwi, 2 tebrikser, kanskje noe varmmat fra jobben (dvs 1 porsjon gryterett el. kyllinglår f.eks) middag: Hva det måtte være! Er ganske altetende. Spiser kanskje rundt 500 gram (men det er bare vill gjetting ) PLUSS: Masse snop, frukt og digg gjennom hele dagen. Men jeg drikker store mengder med rent vann også, så noe dårlig samvittighet har jeg ikke! Spiser meg mett jeg! Ikke for mye, ikke for lite, men akkurat passlig til meg!! Synes synd på de som teller kalorier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MarieM Skrevet 12. september 2002 #23 Del Skrevet 12. september 2002 Selv om jeg ikke teller kalorier er jeg nødt til å passe nøye på matinntaket for ikke å legge på meg. Skulle veldig gjerne kunne spist det jeg har lyst på men jeg vil heller holde vekten stabil. Det er kjempefrustrerende! Det jeg spiser en vanlig dag er: Frokost: en liten porsjon Bran Flakes el. med skummet melk (evt. en brødskive eller en halv boks cottage cheese med syltetøy). Lunsj: To små skiver grovbrød med magert kjøttpålegg og tomat/agurk Mellommåltid: Knekkebrød og eple Middag: En stor porsjon uten fett (mye grønnsaker og rent kjøtt - aldri ost eller smør eller annet fett). Kveldsmat: Eple Litt annerledes i helgene selvsagt, og det hender jeg ikke klarer å si nei til kaker osv hvis jeg blir tilbudt det (men ikke ofte). Spiser bortimot aldri sjokolade, potetgull osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 12. september 2002 #24 Del Skrevet 12. september 2002 Min dag er sånn cirka sånn: Frokost: 2-3 Rugsprø med magerprim, eller eple, tomat, youghurt, 1 kopp te, vann Lunsj: 2 grove rundstykker med forskjellig pålegg, frukt, te Mellommåltid: Frukt Middag: Alt mulig! Elsker middag! Drikker som oftest Fun light til middag. Kanskje en is eller en liten sjokoladebit til dessert... Kvelds: Knekkebrød med ost eller annet pålegg, te, melk eller saft Trener 2-3 ganger i uka og drikker ca. 1 liter vann gjennom arbeidsdagen og 1 liter vann når jeg trener. Vil gjerne ned noen kilo. Har hatt mange søndager med disse tankene: Fra imorgen av skal jeg bli sååå sunn, trene mer osv. Men det beste for meg er å ikke fokusere så mye på det, men spise når jeg er sulten og trene regelmessig. Eneste som funker for meg. Blir så sur når jeg er "hard med meg selv" (setter meg på beintøffe dietter etc) Det skal jo være godt å leve!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisele Skrevet 13. september 2002 #25 Del Skrevet 13. september 2002 hei! jeg antar jeg regnes som rimelig slank med ei høyde på 1'59 og 40kg.. - 18 år spiser når jeg har lyst og hva jeg har lyst på... det går som regel mest på knekkebrød, frukt og kyllingsalat. er og blir en småspist person! trives egentlig med det! det som er lurest er at man finner et kosthold man er komfertabel med og prøver å la mat være mat og ikke la kcal. innholdet styre hverdagen din! spis sunt og godt! kjenner noen som spiser bare sunt i uka, unntatt 1 dag - der de kan spise hva de enn vil! jeg synes det høres ganske greit ut! men å sulte seg er det ikke noe vits i... det fører IKKE noe bra med seg... live life to the max! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå