Katrinemor Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 på svarkortet som du sender ved invitasjonene? Eks: Takker så mye for invitasjonen * Vil meget gjerne komme * Er dessverre forhindret i å komme i bryllupet den 23. juli S. v. innen 10. juni 2005
rutti Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Svarkort? Vi sender ikke med noe svarkort. Regner med at de fleste gjestene ringer for å svare på invitasjonen enten til foreldrene våre eller til oss selv.
Huldra:) Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Synes det du har skrevt ser bra ut, Katrinemor Kanskje fylle ut første linjen litt "Jeg /vi vil gjerne komme i deres bryllup 23.juli" Og "Med vennlig hilsen...... "(med plass til gjestens navn) på slutten
Annie78 Skrevet 6. februar 2005 #4 Skrevet 6. februar 2005 Ser helt fint ut det... Personlig synes jeg det blir for mye papirstyr med svarkort, så vi tar det pr. telefon eller muntlig til oss eller foreldrene våre.
Linn3c Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 Synes det du har skrevt ser bra ut, Katrinemor Kanskje fylle ut første linjen litt "Jeg /vi vil gjerne komme i deres bryllup 23.juli" Og "Med vennlig hilsen...... "(med plass til gjestens navn) på slutten Enig :enig_animasjon:
Olifant Skrevet 7. februar 2005 #6 Skrevet 7. februar 2005 på svarkortet som du sender ved invitasjonene? Eks: Takker så mye for invitasjonen * Vil meget gjerne komme * Er dessverre forhindret i å komme i bryllupet den 23. juli S. v. innen 10. juni 2005 Synes det ser bra ut, men jeg synes personlig det blir litt rart å skrive "Takker så mye for invitasjonen". Det blir jo liksom som om den som inviterer takker for invitasjonen på vegne av gjestene? Har jeg misforstått eller er jeg bare rar?
Spirito Skrevet 7. februar 2005 #7 Skrevet 7. februar 2005 Synes det ser bra ut, men jeg synes personlig det blir litt rart å skrive "Takker så mye for invitasjonen". Det blir jo liksom som om den som inviterer takker for invitasjonen på vegne av gjestene? Har jeg misforstått eller er jeg bare rar? Jeg er enig. De fleste er vel høflige og takker for invitasjonen, men det bør være noe de skal gjøre på eget initiativ.
Gjest Betty Boop Skrevet 7. februar 2005 #8 Skrevet 7. februar 2005 Vi hadde ikke svarkort, men hvis vi hadde hatt det, så ville jeg skrevet noe sånt: S.U. 1. april 2005 .................. aksepterer med glede invitasjonen til X og Ys bryllup den 4. juni 2005. .................. kan dessverre ikke komme i X og Ys bryllup den 4. juni 2005. Evt. matallergier: ............................. Men formelt sett, så trenger man ikke ha en linje med "kan ikke komme", for kan man ikke komme i et bryllup, så er det vanlig høflighet å sende et brev hvor man melder avbud.
Edie Skrevet 7. februar 2005 #9 Skrevet 7. februar 2005 på svarkortet som du sender ved invitasjonene? Eks: Takker så mye for invitasjonen * Vil meget gjerne komme * Er dessverre forhindret i å komme i bryllupet den 23. juli S. u. innen 10. juni 2005 Vi skal ha ganske lik tekst som dette. Vi har med navnet på den inviterte i den første teksten. Kari takker så mye for invitasjonen.. Og "kryss av" bokser. Pass på å få med navnene til alle som er invitert både i invitasjonen og på svarkortet slik at det ikke blir noen misforståelser. Både sambo og jeg har telefonskrekk, så svarkort er glimrende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå