AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Vi har vel allerede vært gjennom debatten om stalkere ender opp som forslag til folk du kanskje kjenner på facebook. Jeg er overbevist om at mange, ikke alle, på den lista er stalkere. Så langt, så greit. Men det er noen få som ikke forsvinner fra lista, det ser ut som de har kommet for å bli. Ellers varierer det jo hvem som dukker opp der, men bl.a. en person har vært der i nesten et år nå, tror jeg. Betyr det at disse som "alltid" er der stalker profilen min ofte? Jeg tenkte først at det er nærliggende å tro det, men når det gjelder de som ikke forsvinner fra lista, er det egentlig folk som jeg virkelig ikke tror har noen lyst eller grunn til å sjekke ut profilen min hele tiden. Er det noen som vet? Anonymkode: 91791...f2e
Millimani Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Personer du kanskje kjenner går vel mer på venners venner enn på stalkere, skulle jeg tro. Jo flere venners venner jo flere forslag. Jo flere dine felles venner har felles jo flere forslag. Det betyr ikke nødvendigvis at du/de stalker. 3
Ulla Ullsokk Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Jeg får opp mange av de samme folka, men kan garantere at de folka ikke har den minste interesse av å stalke meg! Men ja, vi har mange felles venner. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Jeg tror ikke de som dukker ofte opp stalker meg. Det virker som at de som dukker oftest opp er de jeg har mange felles venner med. Noen jeg har studert med men ikke kjenner personlig dukker opp HELE tiden som forslag. Anonymkode: 10829...65b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 Hos meg dukket det stadig opp en person som jeg ikke har noen felles venner med, ikke gått på samme skole, bor ikke på samme sted osv. Den eneste grunnen til at personen dukket opp er at han sjekket min profil. Det er lett å fjerne forslaget ved å trykke på krysset oppe i høyre hjørne, så slipper du å se profilen til "stalkere" igjen. Og husk å lukke profilen din, så får han ikke snoket Anonymkode: 3e551...1a3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #6 Skrevet 11. januar 2018 Du er nok ikke så spesiell. De som er på listen blir jo der helt til du fjerner dem. Av og til kan de dukke opp igjen, men som regel holder de seg da unna listen. Anonymkode: f07cf...b82 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 På 10.01.2018 den 14.57, AnonymBruker skrev: Vi har vel allerede vært gjennom debatten om stalkere ender opp som forslag til folk du kanskje kjenner på facebook. Jeg er overbevist om at mange, ikke alle, på den lista er stalkere. Så langt, så greit. Men det er noen få som ikke forsvinner fra lista, det ser ut som de har kommet for å bli. Ellers varierer det jo hvem som dukker opp der, men bl.a. en person har vært der i nesten et år nå, tror jeg. Betyr det at disse som "alltid" er der stalker profilen min ofte? Jeg tenkte først at det er nærliggende å tro det, men når det gjelder de som ikke forsvinner fra lista, er det egentlig folk som jeg virkelig ikke tror har noen lyst eller grunn til å sjekke ut profilen min hele tiden. Er det noen som vet? Anonymkode: 91791...f2e Du kan sjekke om de ter en megastalker ved å begynne å skrive de første bokstavene i navnet hans/hennes i søkefeltet. Hvis han dukker opp øverst blant forslagene, har han nylig vært inne og tittet, eller du har stalket på vedkommende selv. Anonymkode: 157fb...795
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #8 Skrevet 12. januar 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er nok ikke så spesiell. De som er på listen blir jo der helt til du fjerner dem. Av og til kan de dukke opp igjen, men som regel holder de seg da unna listen. Anonymkode: f07cf...b82 Jeg tror ikke jeg er så fryktelig spesiell, men som jeg sa i HI, personene på denne lista varierer for det meste, med noen få unntak. Men det er klart jeg kan fjerne dem. Anonymkode: 91791...f2e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #9 Skrevet 12. januar 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke de som dukker ofte opp stalker meg. Det virker som at de som dukker oftest opp er de jeg har mange felles venner med. Noen jeg har studert med men ikke kjenner personlig dukker opp HELE tiden som forslag. Anonymkode: 10829...65b Tror nok det er en blanding av både og, men så er det andre jeg har mange felles venner med som ikke dukker opp, ev. dukker opp en gang eller to før de forsvinner ut av lista. Anonymkode: 91791...f2e
jentefranorge Skrevet 25. januar 2018 #10 Skrevet 25. januar 2018 De du stalker vil dukke opp relativt høyt opp på søkefeltet hvis du skriver fornavnet feks. Og vise versa hos dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå