AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Er så lei.... Det stopper jo aldri! MA oppdaget i slutten av nov. alt kom ut på sykehuset sa de. Blødningene gikk over til brunlig utflod / spotting. Trodde jeg fikk mensen tilbake rundt den 7 des, menslignende blødninger noen dager, før det gikk over i spotting igjen. Så, hallelujah, faktisk ordentlig mens 31. Des. varte en dag/to lengre enn jeg kan huske, men rimelig sikker på at dette var skikkelig menstruasjon. Meeen..spotter fortsatt. 😣 Har ikke hatt en eneste pause fra bruk av bind/truseinnlegg på 7 uker. Erfaringer? Hvor lenge kan jeg vente meg at dette vil fortsette? Anonymkode: d5a22...a48
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Jeg opplevde det samme etter min Ma. Men jeg blødde friskt, bare veldig små mengder. Jeg hadde vanlig syklus, både eggløsning og mens. Ga seg etter 3 mnd. Hadde legesjekk også, men den viste ingenting unormalt. Antageligvis var det hormonell ubalanse(hormonnivå ble ikke målt, det skal det jo en del til før de gjør, og ikke hadde det kommet så mye ut av å måle heller tror jeg). Jeg ble gravid på første eggløsning etter at blødningene ga seg. Anonymkode: 23e2a...4bf
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 On 10.1.2018 at 2:29 PM, AnonymBruker said: Jeg opplevde det samme etter min Ma. Men jeg blødde friskt, bare veldig små mengder. Jeg hadde vanlig syklus, både eggløsning og mens. Ga seg etter 3 mnd. Hadde legesjekk også, men den viste ingenting unormalt. Antageligvis var det hormonell ubalanse(hormonnivå ble ikke målt, det skal det jo en del til før de gjør, og ikke hadde det kommet så mye ut av å måle heller tror jeg). Jeg ble gravid på første eggløsning etter at blødningene ga seg. Anonymkode: 23e2a...4bf Jeg syns 3 mnd er fryktelig lenge! Jeg hadde noe uregelmessig syklus før jeg ble gravid, så er ikke helt sikker på når jeg kan vente meg neste mens.. Gikk det bra da du ble gravid på ny? Ts Anonymkode: d5a22...a48
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #4 Skrevet 13. januar 2018 På 11.1.2018 den 22.43, AnonymBruker skrev: Jeg syns 3 mnd er fryktelig lenge! Jeg hadde noe uregelmessig syklus før jeg ble gravid, så er ikke helt sikker på når jeg kan vente meg neste mens.. Gikk det bra da du ble gravid på ny? Ts Anonymkode: d5a22...a48 Ja, den gravidieten gikk helt fint Anonymkode: 23e2a...4bf
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #5 Skrevet 14. januar 2018 Føler det var tatt seg opp nå i helgen, og det ser ut som det fortsatt kommer litt rester... 😢 Begynner virkelig å tvile på at det blir 2018 baby på oss. Har så lyst å sette igang med prøvingen, men kroppen har vist andre planer Ts Anonymkode: d5a22...a48
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2018 #6 Skrevet 14. januar 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Ja, den gravidieten gikk helt fint Anonymkode: 23e2a...4bf Godt å høre, det gir meg litt håp 🙂 Anonymkode: d5a22...a48
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #7 Skrevet 15. januar 2018 Jeg tok en medisinsk abort i mai i fjord, hvor jeg ikke sluttet å blø. Dro til legen for å ta gravidtest, den var positiv. Jeg ble sendt til sykehuset med en gang for en innvendig ultralyd, der lå det rester igjen. Jeg endte opp med å måtte ta utskrapning den samme dagen. Dette var en skrekk opplevelse for meg, noe jeg virkelig har lært av. Fant ut jeg var gravid tidligere forrige uke og hadde en spontanabort som begynte på lørdag, Jeg skal til legen i dag for å be om oppfølging. Anbefaler deg å ta kontakt med legen din om du ikke har gjort det enda for å sjekke hvis du ikke allerede har gjort det. Anonymkode: ea0a4...8e7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #8 Skrevet 15. januar 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tok en medisinsk abort i mai i fjord, hvor jeg ikke sluttet å blø. Dro til legen for å ta gravidtest, den var positiv. Jeg ble sendt til sykehuset med en gang for en innvendig ultralyd, der lå det rester igjen. Jeg endte opp med å måtte ta utskrapning den samme dagen. Dette var en skrekk opplevelse for meg, noe jeg virkelig har lært av. Fant ut jeg var gravid tidligere forrige uke og hadde en spontanabort som begynte på lørdag, Jeg skal til legen i dag for å be om oppfølging. Anbefaler deg å ta kontakt med legen din om du ikke har gjort det enda for å sjekke hvis du ikke allerede har gjort det. Anonymkode: ea0a4...8e7 Uff.. Ikke greit! Håper det ordner seg for deg. Har du barn fra før? Ja, jeg har tenkt på det. Men de sa på sykehuset at alt var ute (sjekket med innvendig ultralyd). Tok medisinsk abort på sykehuset. Målte også hcg noen uker etterpå, den hadde sunket mye, og målte på ny på nyåret, da var det nesten normalt. Under 15 mener jeg. Jeg skal få tettere oppfølging neste gang jeg blir gravid har jeg fått beskjed om. Jeg var litt redd for blære mola, men da hadde vel hcg begynt å stige igjen og ikke sunket, så regner med det ikke er det. Men ja, absolutt - jeg skal kontakte legen om det ikke gir seg snart. Ts Anonymkode: d5a22...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå