AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Del Skrevet 10. januar 2018 Vi hadde tenkt til å kjøpe Antilop høy barnestol fra IKEA med tilhørende pute(den hvite, billige som har eksistert siden tidenes morgen omtrent) men når jeg leser litt rundt omkring på nettet så er ikke denne ergonomisk nok til å brukes mer enn en helg om gangen og i hvertfall ikke hver dag. Jeg begynte da å titte på andre stoler med samme formål, men jeg ser virkelig ikke forskjell annet enn prisen.. Vi har sett på en dyrere, men den var helt flat i sete da den var av tre så jeg skjønner virkelig ingenting. Kan noen avkrefte/bekrefte dette? Anonymkode: afa62...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistymya Skrevet 10. januar 2018 #2 Del Skrevet 10. januar 2018 Antiloop har ikke fotstøtte. Dette er viktig for at barna skal få rett støtte når de spiser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Del Skrevet 10. januar 2018 12 minutter siden, Mistymya skrev: Antiloop har ikke fotstøtte. Dette er viktig for at barna skal få rett støtte når de spiser Aha. Tusen takk for svar Er denne godkjent eller bør man helst ha stokke tripptrapp eller lignende? Anonymkode: afa62...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 10. januar 2018 #4 Del Skrevet 10. januar 2018 Det finnes mange høystoler som har fotstøtte, men som ikke heter Stokke. Søk på Jollyroom feks så finner du flere alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Del Skrevet 10. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Aha. Tusen takk for svar Er denne godkjent eller bør man helst ha stokke tripptrapp eller lignende? Anonymkode: afa62...c63 Denne er ikke god, men det finnes mange rimelige alternativer. Har lyst til å slå et slag for å kjøpe/få brukt. Det finnes så mye babyutstyr, og mesteparten brukes kun en kort periode. Vi fikk selv en trip-trapp som måtte pusses og males. Den lå ute i en kjøpe/salg-gruppe på Facebook. Det ligger også masse ute på finn. Anonymkode: 9bf35...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #6 Del Skrevet 10. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Denne er ikke god, men det finnes mange rimelige alternativer. Har lyst til å slå et slag for å kjøpe/få brukt. Det finnes så mye babyutstyr, og mesteparten brukes kun en kort periode. Vi fikk selv en trip-trapp som måtte pusses og males. Den lå ute i en kjøpe/salg-gruppe på Facebook. Det ligger også masse ute på finn. Anonymkode: 9bf35...9f1 Hvorfor er ikke denne god? Hysteri! Anonymkode: dfe04...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #7 Del Skrevet 10. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er ikke denne god? Hysteri! Anonymkode: dfe04...96a Fordi barnet ikke har skikkelig støtte til beina. Kall det hva du vil. Anonymkode: 9bf35...9f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #8 Del Skrevet 10. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde tenkt til å kjøpe Antilop høy barnestol fra IKEA med tilhørende pute(den hvite, billige som har eksistert siden tidenes morgen omtrent) men når jeg leser litt rundt omkring på nettet så er ikke denne ergonomisk nok til å brukes mer enn en helg om gangen og i hvertfall ikke hver dag. Jeg begynte da å titte på andre stoler med samme formål, men jeg ser virkelig ikke forskjell annet enn prisen.. Vi har sett på en dyrere, men den var helt flat i sete da den var av tre så jeg skjønner virkelig ingenting. Kan noen avkrefte/bekrefte dette? Anonymkode: afa62...c63 Kjøp heller en brukt tripp trapp stol om en ny blir for kostbar. Der får føttene god støtte og stolen kan brukes til barnet blir stort. Anonymkode: 9372a...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #9 Del Skrevet 11. januar 2018 TS her. Vi har en stokke stående i boden hos mamma om vi ønsker den, så det er ikke det som er problemet. Men hvorfor er ikke dette almennkjent og står noe sted av verken fysioterapeut, lege eller jordmor at man bør ha med fotbrett og hvilke konsekvenser gir det å ikke bruke det? 🤔 Anonymkode: afa62...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #10 Del Skrevet 11. januar 2018 Jeg synes det er logisk at barna skal ha forrett for å få støtte til ryggen. Jeg har korte bein, og ender av og til opp med å "dingle" med beina. Det er slitsomt for ryggen. I tillegg har jeg lest det flere steder når jeg har søkt på andre ting f eks https://www.babyverden.no/baby/nar-kan-barnet-sitte/ http://www.best-i-test.nu/matstol-2 https://www.babyverden.no/baby/nar-kan-barnet-sitte/ Anonymkode: 9bf35...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå