trollmor 1988 Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 (endret) Endret 10. januar 2018 av trollmor 1988
Wonders Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 (endret) Ts slettet innlegg, så da blir det feil å ha mitt innlegg liggende. Endret 10. januar 2018 av Wonders Ts slettet innlegg, så da blir det feil å ha mitt innlegg liggende. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Litt syttete dette her synes. Anonymkode: 17187...d8f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Hvorfor kunne dere ikke hatt felles feiring? Anonymkode: c4d18...8e6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 2 minutter siden, Wonders said: Meget ignorant venninde! Jeg hadde laget en parade for meg selv fra første dag enne måneden. Siden du ikke vil feire mye, gjør det klinkende klart for mannen din at du vil ha fest. Fordi de begge har bursdag på samme tid, og hun velger å legge festen på den lørdag? Ts pleier å ikke å feire bursdagen sin, man kan vel gjøre noe spesielt i sa,mmen selvom det ikke er på samme dag vel? Anonymkode: 17187...d8f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #7 Skrevet 10. januar 2018 2 minutter siden, Calandria said: Hun er ingen bestevenninne, Fordi de begge har bursdag på samme tid, og hun velger å legge festen på den lørdag? Ts pleier å ikke å feire bursdagen sin, man kan vel gjøre noe spesielt i sa,mmen selvom det ikke er på samme dag vel? Anonymkode: 17187...d8f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #8 Skrevet 10. januar 2018 Jeg synes du legger opp til dette selv. Det er helt normalt at man selv steller istand til selskap om man vil feire bursdagen sin. Mens du sitter der og er sur og furten for at ingen steller i stand for deg. Jeg nærmer meg 40, og har aldri opplevd annet enn at bursdagsbarnet selv inviterer og steller i stand til fest. Så jeg synes duer dramaqueen deluxe nå. Og at andre inviterer til fest i nærmeste helg til egen bursdagen er da også helt ok, selv om du har bursdag den dagen med ikke har giddet legge to pinner i kors for å få istand en feiring av det. Anonymkode: 7f378...cb1 2
trollmor 1988 Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2018 Vel sytete... Å føle seg ensom å glemt er sytete? Jo hun er en bestevennine absolutt, mere akkurat nå ignorant. Hun gjør veldig mye bra og er fantastisk på alle punkter. Men akkurat nå føler jeg meg glemt... 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #10 Skrevet 10. januar 2018 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor kunne dere ikke hatt felles feiring? Anonymkode: c4d18...8e6 Det hadde vært det beste, men jeg skjønner at hun ikke blir spurt,når hun aldri gidde feire bursdaen sinr (hennes egene ord i hi.) Anonymkode: 17187...d8f
Hedy Lamarr Skrevet 10. januar 2018 #12 Skrevet 10. januar 2018 Det er jo helt vanlig å arrangere sine egne bursdagsselskaper! I et parforhold gjør man det gjerne sammen eller for hverandre, men jeg har aldri vært i bursdagen til én venninne, arrangert av en annen venninne. Pleier du selv arrangere bursdager for venninner? Og jeg skjønner det er kjipt at en annen venninne arrangerer fest for seg selv på "din" dag, men hun kan jo ikke akkurat ha festen på en tirsdag. Du inntar offerrollen her, ts, så jeg skal være streng og si at nå er du gammel nok til å ta grep om ditt eget liv. F.eks å arrangere din egen feiring helgen før eller etter. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #13 Skrevet 10. januar 2018 Hvordan skal hun vite at du vil for en gangs skyld feire, når du ikke har sagt noe? Mange drømmer om at andre hiver seg rundt og steller i stand overraskelsesfester og slikt, og de det skjer for er også flinke til å dele det i f.eks sosiale medier, slik at det virker som det er normen. Men for de aller fleste er det sånn at skal du ha en feiring, så må du ordne det i stand selv, og da stiller folk gjerne opp. Anonymkode: 9ec7e...b1b 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #14 Skrevet 10. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hadde vært det beste, men jeg skjønner at hun ikke blir spurt,når hun aldri gidde feire bursdaen sinr (hennes egene ord i hi.) Anonymkode: 17187...d8f Det er neste mnd. Hun har nok tid til å spørre, be venner og være med å planlegge. Anonymkode: c4d18...8e6
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. januar 2018 #15 Skrevet 10. januar 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de begge har bursdag på samme tid, og hun velger å legge festen på den lørdag? Ts pleier å ikke å feire bursdagen sin, man kan vel gjøre noe spesielt i sa,mmen selvom det ikke er på samme dag vel? Anonymkode: 17187...d8f Mener bare at venninnen kunne spurt ts om de skulle ha en felles feiring, siden det er et rundt tall. Endret 10. januar 2018 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #16 Skrevet 10. januar 2018 Just now, trollmor 1988 said: Vel sytete... Å føle seg ensom å glemt er sytete? Jo hun er en bestevennine absolutt, mere akkurat nå ignorant. Hun gjør veldig mye bra og er fantastisk på alle punkter. Men akkurat nå føler jeg meg glemt... Kan vel hende det var den dagen som passet henne? Tror du hun gjør det for å være jævlig? Hva med å ha en fin lunsj den dagen i sammen og fest, eller finne på noe en annen dag, du er ikke glemt bare fordi du ikke bli feiret den dagen du har bursdag-og tllegg skriver du at du tidligere ikke gidder å feire bursdagen din. Igjen det kan at den lørdagen passet best og det var tilfedigvis din bursdag. Anonymkode: 17187...d8f 1
trollmor 1988 Skrevet 10. januar 2018 Forfatter #17 Skrevet 10. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kunne dere ikke hatt felles feiring? Anonymkode: c4d18...8e6 Fordi vi kjenner ikke de samme folkene i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #18 Skrevet 10. januar 2018 2 minutter siden, Calandria said: Mener bare at venninnen kunne spurt ts om de skulla ha en felles feiring, siden det er et rundt tall. Men venninnen er jo ikke tankeleser, ts sier hun tidligere aldri har giddi å feire bursdagen sin, hvordan skal venninnen plutselig vite at hun ønsker det nå plutselig? Anonymkode: 17187...d8f 2
Wonders Skrevet 10. januar 2018 #19 Skrevet 10. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men venninnen er jo ikke tankeleser, ts sier hun tidligere aldri har giddi å feire bursdagen sin, hvordan skal venninnen plutselig vite at hun ønsker det nå plutselig? Anonymkode: 17187...d8f Fordi hun visste ts ville feire.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #20 Skrevet 10. januar 2018 4 minutter siden, Amawhatsnot said: Det er jo helt vanlig å arrangere sine egne bursdagsselskaper! I et parforhold gjør man det gjerne sammen eller for hverandre, men jeg har aldri vært i bursdagen til én venninne, arrangert av en annen venninne. Pleier du selv arrangere bursdager for venninner? Og jeg skjønner det er kjipt at en annen venninne arrangerer fest for seg selv på "din" dag, men hun kan jo ikke akkurat ha festen på en tirsdag. Du inntar offerrollen her, ts, så jeg skal være streng og si at nå er du gammel nok til å ta grep om ditt eget liv. F.eks å arrangere din egen feiring helgen før eller etter. Denne. Anonymkode: 17187...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå