AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Hvis man har fått for lite utbetalt og lønnskontoret sier at du må vente til neste lønnsutbetaling. Er dette sant? Er det virkelig SÅ vanskelig eller er det bare noe de finner på for å gjøre mindre arbeid? Det er snakk om en restaurant. Anonymkode: eb931...6a6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Min erfaring med dette, fordi jeg har opplevd dette mange ganger selv om jeg har alltid har hatt fastlønn, er at de som arbeider med lønn mener at det er veldig vanskelig å få til. Hvorfor vet jeg ikke. Anonymkode: f6cd4...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring med dette, fordi jeg har opplevd dette mange ganger selv om jeg har alltid har hatt fastlønn, er at de som arbeider med lønn mener at det er veldig vanskelig å få til. Hvorfor vet jeg ikke. Anonymkode: f6cd4...8a8 Ja, det er det jeg vil få svar på. Kjæresten min hadde et lignende problem og fikk det utbetalt etter noen dager med klaging. Anonymkode: eb931...6a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå