AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #1 Skrevet 10. januar 2018 Noen her som vet hvor en privatist kan låne skolebøker gratis i Østfold? Jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe skolebøker, ikke brukt engang. Jeg har veldig trang økonomi denne mnd og antageligvis neste også.. og skolen begynner 15. januar.. Må vel gå an å kunne låne for så å levere tilbake når man er ferdig? Har sjekket Sarpsborg biblioteker, men ingen av de har. Har også sjekket med skolen jeg går privatist hos, men de låner heller ikke bort bøker. Jeg trenger Samfunnsfag og Historie. Anonymkode: 52e0f...ce2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Jeg ville hørt med en videregående skole i nærheten Anonymkode: ac389...2b9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Hvis du går på videregående skole, så må du spørre dem om du kan låne. Det gjorde jeg da jeg måtte ta opp matten. Vanligvis kan man ikke låne vgs bøker på biblioteket, det gjelder mest for de som går på universitetet. Anonymkode: 86207...61a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 Lånte gratis fra biblioteket på vgs da jeg var privatist i fjor, måtte bare vente til etter at alle elever hadde fått et eksemplar. Anonymkode: 878e9...a80
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Da jeg tok et fag som privatist lånte jeg på folkebiblioteket. De kan få tak i bøker fra de aller fleste bibliotek i hele Norge, så da skal det meste være mulig å få tak i! Anonymkode: a4a19...fce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå