AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #21 Del Skrevet 29. januar 2018 Var på slutten av 60 tallet og kvinnfolket hadde fyllemage. Var som å stikke hull på en vannballong. En voldsom sprut av diare over hele sengen. Hilsen mann 71. Anonymkode: 54744...344 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. januar 2018 #22 Del Skrevet 29. januar 2018 17 år i fylla første gang, var et helvete Klarte ikke å sitte i en uke etterpå Men vi brukte ikke spytt eller glidemiddel og bare kjørte på, dumme og fulle som vi var. Men ble en fin opplevelse med en kjæreste senere, deilig siden han ikke hadde så stor. Men har også opplevd forferdelige smerter , rifter og blødninger pga størrelsen .Så det er deilig med en liten en der bak, men ikke om den er stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #23 Del Skrevet 31. januar 2018 På Wednesday, January 10, 2018 den 12.02, AnonymBruker skrev: Å få den opp i rompa altså. Både damer og menn. Jeg og en venn har hatt mye oralsex, sugd hverandre og ronket hverandre. Han har hatt mye analsex både gitt og fått. Men jeg har aldri gjort det. Vi har pratet litt og han synes vi snart kan begynne siden vi er nå trygge på hverandre. Jeg gleder meg og gruer meg. Hvordan var det for deg og når ble det godt? Bør jeg øve meg?? Gutt 19. Anonymkode: 70f91...59f Har du prøvd analsex enda? Anonymkode: 2ecc4...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #24 Del Skrevet 31. januar 2018 På Wednesday, January 10, 2018 den 16.00, AnonymBruker skrev: Mannen min hadde forresten en utrolig heftig orgasme første gangen jeg brukt strap-on. Legendarisk orgasme. Anonymkode: 56f77...500 Hvordan ble orgasmen hans, beskriv. Går det like intenst og legendarisk for han nå? Anonymkode: 2ecc4...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansagt Skrevet 31. januar 2018 #25 Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) På 10.1.2018 den 15.53, Chloe87 skrev: Helt jævlig. Vært dum nok til å prøve det igjen flere ganger med partnere senere og deilig har det aldri vært. Vondt, ubehagelig og nedverdigende. I tillegg slet jeg med både rifter, blødning fra endetarm, oppblåst mage og diaré etter sexen. Glad jeg endelig er voksen nok til å sette mine egne grenser. Hørtes ut som en bitter opplevelse.. Har du fått rifter og smerter så har du sannsynligvis gjort alt feil. Analsex er ikke for alle.. 😉 Endret 31. januar 2018 av Ansagt Skrivef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #26 Del Skrevet 31. januar 2018 Digg. Varmt og deilig. Godt å kjenne henne klemme så hardt om pikken min. Anonymkode: 062d9...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå