Gå til innhold

Kan noen anbefale en god skole i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt kontroversielt, men jeg synes det er vanskelig å vite og bedømme om en skole er god utifra kun ett intervju. Har jobbet som lærer i Osloskolen i 5 år. Det jeg ønsker er god ledelse med god kommunikasjon til ansatte og som har orden i vikarsystemet. En skole med en egen kultur og som ikke forandres hvert år. At elevgruppa generelt er trygge og harmoniske(selvfølgelig individer vi snakker om, men tror dere forstår hva jeg mener). En skole som ikke legger mye press og byråkrati, hvor læreren står litt mer fritt( så langt det går i Osloskolen;)). 

Har noen noen områder jeg kan søke på? Eller om dere kan si forbokstaven på skolen. Vil helst jobbe innenfor ring 3. Vet ikke om dette bryter med regelverket, da får moderatorene bare slette innlegget evt:)

Anonymkode: 03db4...558

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Majorstuen! 

Anonymkode: 1de1a...b88

Skrevet

Tusen takk for svar! :) Synes ikke jeg ser at de utlyser stillinger så ofte, kan det stemme? Det er forsåvidt et godt tegn, da :) Si gjerne noe mer om hva du synes er bra med skolen!

Anonymkode: 03db4...558

Skrevet

Hvis de ikke lyser ut så ofte, så er det nok en grunn til det. Har ikke noen arbeidserfaring derfra, men har to barn der. Har 'erfaring' fra andre skoler også, og inntrykket mitt er at lærerne trives godt der! Barna trives også. Lærerne virker som de har det godt og er veldig flinke.  Stemningen mellom dem virker bra 😊

Veldig orden i informasjon/ukeplaner etc. 

Dermed har jeg et godt inntrykk 😊

Skrevet

Har venner som har erfaring fra Marienlyst, de er også veldig fornøyde. Samme grunner. Det er jo samme nabolag da.. 

Lykke til med valg og søking 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...