Gå til innhold

Ingen grunn til å stresse når vi har blitt enige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet en fyr i 4 måneder (har møttes i snitt én gang i uka). Vi koser, kysser, tafser osv.,men har ennå ikke hatt sex. Vi har begge to uttrykt at vi trenger tid for å komme dit, men jeg er redd han er ekstra forsiktig fordi han vet at jeg ble utsatt for voldtekt for noen år siden. Samtidig er jeg redd for å være for frempå ettersom han har uttrykt at han selv trenger tid. Hva tror dere, bør jeg stresse med at jeg er "treig" med sex? Han har aldri prøvd seg på noe som jeg har avvist, men har jo hatt gradvis fremgang hva gjelder tafsing eller sånn. 

Vi er 23 og 27 år gamle og har erfaring fra tidligere forhold.

Anonymkode: d08e2...60d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du bør stresse med det før han trosser noen grenser siden han også trenger litt tid.

Anonymkode: 63e48...8e4

• Liker 2
Skrevet

Synes heller ikke det høres ut som du har noen grunn til å stresse :) Litt trist at man skal føle seg "unormal" fordi man ikke ligger med daten med en gang. 

Skrevet

nyt tiden, holder spenningen da 😍

Anonymkode: 6b794...697

Skrevet

Nei du skal ikke stresse med det eller tenke at du er treg. Ta den tiden du trenger :) Når du føler deg KLAR (ikke når du tror han er lei av å vente) så kan du gjøre fremstøt å se om  han også er klar :)

Anonymkode: 04b92...481

Skrevet

Enig,ikke stress,dette kommer til å ordne seg naturlig, ham høres ut som en bra mann.

Anonymkode: 7ffb4...214

Skrevet

Åh, så godt å lese svarene deres! Takk! 

Anonymkode: d08e2...60d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...