Gå til innhold

Norsk tipping på mobil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som vinner via mobilapp? Spiller fast 4 spill i uken. Vinner kun en 50 lapp i ny og ne. Har spilt fast i 14 år nå. Kjenner jeg blir sur hver gang ingen gevinst. Spiller litt på flaxlodd og, men ikke kul om jeg vinner. Spiller dere og vinner dere? Jeg har så troen på at en dag...en dag vinner jeg. 

Anonymkode: 55137...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller, og vinner som oftes små summer men har også vunnet noen tusen her og der men ikke sånn hipp hipp milionær men man må satse for å vinne så vet jo aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tipping er tilnærmet svindel og utnyttelse av folk med dårlig råd og dårlig forståelse av sannsynlighet..De rike bruker ikke penger på tipping, de har allerede karret til seg mer enn de trenger og fortjener.

Snakker ikke stygt om de som tipper altså. Men oppfordrer dere til å spille (data)spill i stedet.

Anonymkode: b7147...3db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På flax har jeg vunnet mest 10-20 kr, men også 50, 100 og 250. 

Anonymkode: 7111a...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo de småbeløpene det er størst sannsynlighet for å vinne. Den store premien er fattelig vanskelig, for de fleste umulig, å vinne.

Det er klart man liker tanken på å vinne noen millioner. Alt man kunne gjort da! Jeg vet, lever litt med drømmen av og til selv.

Men som sagt, å vinne stort er meget lite sannsynlig. Bare i lotto er det jo 1:5,37 millioner per rekke sjanse for å ta toppremien. Altså, det er 5,37 millioner mulige rekker. At dine en av dine ti rekker skal være akkurat den, er liten. Men så tenker man: Men det er jo noen som får den nesten hver uke. Hvorfor ikke meg? Nei si det du. Tilfeldigheter er ei bitch :/

Spar heller pengene i stedet for å gi dem til Norsk Tipping. Da sparer du i det minste en del penger kan det virke som. 4 spill i uken, det er vel da minst 200 kr uken eller? Gang det med 52. Det er over 10 000 kr det..

Anonymkode: 8407a...fff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper aldri. Jeg tenker som så at om man har penger til overs til å satse på spill, er det bedre å bruke disse pengene til å investere i aksjer. Da er det mye større sjanse for gevinst :hoppendeglad:

Anonymkode: 4188d...c9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...