yunayinu Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Jeg får støtt og stadig "Hva skjer?"-snapper fra en fyr jeg har hatt sex med et par ganger. Vanligvis leder dette til sex, men i det siste har han ikke tatt initiativ til det, til og med når jeg hinter til det. Han svarer ofte ikke etter jeg har svart heller. Jeg ser ikke helt vitsen med å spørre meg hva som skjer hele tiden, hvertfall ikke når han ikke vil ha sex engang? Er litt irriterende
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Kan du ikke ta initiativ da og ikke bare hinte og tenke han er tankeleser? Anonymkode: 538a4...0ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Hvorfor spør du han ikke? Det er jo bare sex, så du bør jo ikke være så redd for hvordan han vil respondere. Anonymkode: e7e1b...e9b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Han tar en ''Kenti'', sender ka skjer til ørtenhundredeognitti stk og tar og gar seg med den første som svarer. Anonymkode: 10a04...00a 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Det er sikkert en snap han sender til mange da, og tar initiativ til å hooke opp med den som skriver mest forlokkende svar. Jeg hadde også en på snap som sendte sånne meldinger hele tida, han var bare oppmerksomhetssyk og ville ha "tilbud" fra mange kanter så ble han med på det som passet han best der og da. Slettet han etter noen uker jeg Anonymkode: 8967f...3dc 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 On 9.1.2018 at 11:26 PM, yunayinu said: Jeg får støtt og stadig "Hva skjer?"-snapper fra en fyr jeg har hatt sex med et par ganger. Vanligvis leder dette til sex, men i det siste har han ikke tatt initiativ til det, til og med når jeg hinter til det. Han svarer ofte ikke etter jeg har svart heller. Jeg ser ikke helt vitsen med å spørre meg hva som skjer hele tiden, hvertfall ikke når han ikke vil ha sex engang? Er litt irriterende kutt han ut Anonymkode: ec982...c80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå