AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Hei. Jeg er førstegangs gravid i uke 31, men jeg har ikke lekket noe fra bryst og merker ikke noe til produksjon av melk.. Er dette normalt?! Vil jeg ikke produsere melk i det hele tatt? Hilsen overhysterisk bekymret gravidus Anonymkode: 01043...93b
MammaFiera Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Ingen grunn til bekymring har jeg hørt og forstått. Begynte å lekke i 5mnd med første og er nå en mnd fra termin med nr to men ingen melk uten om råmelk men håper på få melke produksjonen i gang når hun er født. Har flere bekjente som ikke hadde noe før barnet ble født:)
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Jeg trodde fødsel var det som starter melkeproduksjonen? Anonymkode: 286b4...cda
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 Jeg hadde ikke en dråpe melk før fødsel, og tenkte faktisk heller ikke på det i det hele tatt. Fikk igang melkeproduksjonen kjempebra etter fødsel, og har til og med masse til overs slik at jeg kan gi til morsmelkbanken på sykehuset. Så ville absolutt ikke bekymret meg😊 Anonymkode: 797ac...743
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Det er da helt normalt. NOEN kan begynne å få lekkasjer rundt den tiden, men det er da langt ifra alle. Jeg har aldri opplevd det. Anonymkode: f8f2b...4cf
våren14 Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er førstegangs gravid i uke 31, men jeg har ikke lekket noe fra bryst og merker ikke noe til produksjon av melk.. Er dette normalt?! Vil jeg ikke produsere melk i det hele tatt? Hilsen overhysterisk bekymret gravidus Anonymkode: 01043...93b Å jadda. Samme her Har nesten aldri lekket melk jeg, enda jeg har ammet storesøster i 19 mnd. Fullammet de første 6 mnd, vokste perfekt på melka mi enda den holdt seg i puppene for det meste. Hvilket jeg bare er glad for, virker slitsomt for de som lekker mye. Hadde faktisk heller problemer med overproduksjon periodevis enn lite melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå