AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Jeg har datet en mann som er noen år eldre enn meg i 7 mnd. Vi har det hyggelig sammen, er ute på ting og har vært på ett par helgeturer sammen. Vi møtes annenhver uke pga avstand og barn. Og har så og si vært sammen annen hver helg de siste 7 månedene. Han sier fine ting som at han liker å være sammen med meg, at han koser seg masse når vi møtes og at han tenker på meg hele tiden. Han sier han gleder seg masse til neste gang vi møtes. Vi prater sammen hver dag. Men så har det seg sånn at ei venninne av meg fant han på tinder for ett par dager siden. Og profilen var tydelig oppdatert, med både tekst og bilder som var tatt nå i desember. Jeg skal snakke med han om det. Men nå blir han borte på ferie i noen uker og jeg blir så usikker. Kan jeg ringe han og ta dette på tlf eller bør jeg vente til vi ses igjen ? Anonymkode: 53fcb...668
Hollymolly Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Dagens gutter/menn.. hvorfor klarer de ikke å holde seg til en dame, hvorfor må de shoppe når de har truffet en bra dame. Hadde det vært meg, så hadde jeg tatt opp telefonen og spurt han rett ut! Hvis han ikke klarer å være «trofast» når dere dater, hvordan skal han være trofast når dere har vært sammen i flere år.. hilsen en som er irritert:) 21
Indigo88 Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Jeg synes du skal ringe han og spørre, så slipper du å lure mens han er avgårde. Har dere snakket om dere er eksklusive eller ikke da? 10
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #4 Skrevet 9. januar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en mann som er noen år eldre enn meg i 7 mnd. Vi har det hyggelig sammen, er ute på ting og har vært på ett par helgeturer sammen. Vi møtes annenhver uke pga avstand og barn. Og har så og si vært sammen annen hver helg de siste 7 månedene. Han sier fine ting som at han liker å være sammen med meg, at han koser seg masse når vi møtes og at han tenker på meg hele tiden. Han sier han gleder seg masse til neste gang vi møtes. Vi prater sammen hver dag. Men så har det seg sånn at ei venninne av meg fant han på tinder for ett par dager siden. Og profilen var tydelig oppdatert, med både tekst og bilder som var tatt nå i desember. Jeg skal snakke med han om det. Men nå blir han borte på ferie i noen uker og jeg blir så usikker. Kan jeg ringe han og ta dette på tlf eller bør jeg vente til vi ses igjen ? Anonymkode: 53fcb...668 1) Hvorfor date uten å ta eksklusivitet praten om ikke annet, i 7 (!!) Mnd?! 2) Ville dumpet han fordi du kun er sex for han. Eller så er han usikker på deg og det ville jeg også vært om jeg hadde datet noen i 7 mnd og ikke en dritt hadde skjedd. 3) Ville sendt en mld Anonymkode: 90845...b81 7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #5 Skrevet 9. januar 2018 Dump han på sms og blokker han overalt. Opprett tinderprofil. Anonymkode: 5b546...cbe 6
FrodeF Skrevet 9. januar 2018 #6 Skrevet 9. januar 2018 Dette er vel ikke noe å lure på. Han er åpenbart fortsatt på jakt etter nye damer. 17
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #7 Skrevet 9. januar 2018 Date i 7 mnd? Lame. Rett og slett, ikke rart han går videre Anonymkode: a95e8...995 6
Hollymolly Skrevet 9. januar 2018 #9 Skrevet 9. januar 2018 Det er så lett å sitte bak tastaturet og si DUMP han. Det er så lett å si DRIT i han. Og det er så lett å si du klarer noen bedre. Jeg er heldigvis ikke singel, men var singel i mange år før jeg traff verdens snilleste gutt. Før det hadde jeg datet mange gutter som var drittsekker. Tror jeg ga noen av de sånn 10 sjanser etter at de hadde såret meg. Han ene tok jeg på med til fjellet, betalte hotell og mat og det viste seg at han ikke ville stå på ski sammen. Så hvis jeg skulle stå på slalåm så skulle han på langrenn (joda, det er mulig) mitt eneste råd er, når du finner den rette, så vet du det med en gang. Det er ingen lek, ikke vanskelig eller usikkert. Før den tiden, ikke bruk tid på drittsekk gutter som er på shopping etter de har funnet drømmedama🙌🏼 7
Hollymolly Skrevet 9. januar 2018 #10 Skrevet 9. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Date i 7 mnd? Lame. Rett og slett, ikke rart han går videre Anonymkode: a95e8...995 Det er kanskje du hun dater? Du er lame! 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #11 Skrevet 9. januar 2018 Dere treffes annenhver uke? Selvsagt har han andre da, det er jo ikke mulig å ha et begynnende forhold hvor dere treffes så lite. Anonymkode: 58aed...ae0 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #12 Skrevet 9. januar 2018 Ha is i magen og ta tindersamtalen face to face. Anonymkode: c4206...ac9 2
Glød Skrevet 9. januar 2018 #13 Skrevet 9. januar 2018 Opprett profil på Tinder. Vent til dere er sammen igjen. Gi ham en superlike så han får pushvarsel, og avvent reaksjon. 8
Indigo88 Skrevet 9. januar 2018 #14 Skrevet 9. januar 2018 Herlighet. Jeg regner med det er voksne folk bak tastaturene. Ikke gidd å spill spill ved å sveipe på han på Tinder. Snakk med han. Jeg slettet Tinder-appen for en stund siden, og trodde profilen min gikk vekk der. Det gjorde den da altså ikke. Snakk med han, rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #15 Skrevet 9. januar 2018 Hvis profilen er oppdatert med både nye bilder og tekster, da er han på utkikk etter andre damer. Vær ærlig mot deg selv og gjør det du synes er best for deg. Jeg tror han ser på dere som fwb kanskje...? Snakk med han. Anonymkode: 58240...a5f 6
Teethgrinding Skrevet 10. januar 2018 #16 Skrevet 10. januar 2018 Høres ut som den klassiske situasjonen der dame har funnet en mann som kanskje er hakket over utseendemessig enn det han selv ser for seg. Så er hun strålende happy mens han ikke helt vil bli såkalt "eksklusiv" enda. Hvorfor? Fordi hun egentlig ikke er fin nok. Verdens. Eldste. Historie. Så han shopper videre. Mange damer går som regel på akkurat den samme smellen flere ganger før de skjønner at det er noe mer til et forhold enn utseende (ja, I said it, ya princess motherfuckers). Det finnes en regel som er verdt å følge. Hvis du har datet en mann du synes er ufattelig kjekk i mer enn to måneder uten at emnet fast forhold er bragt på banen er det en stor sjanse for at du er et tidsfordriv. Ingen menn vil prøve å holde mulighetene sine åpne hvis de elsker en. Og er du ikke elsket - hvorfor skal du fortsette å være der? 5
Elaine Marley Skrevet 10. januar 2018 #17 Skrevet 10. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere treffes annenhver uke? Selvsagt har han andre da, det er jo ikke mulig å ha et begynnende forhold hvor dere treffes så lite. Anonymkode: 58aed...ae0 Hun skrev at det var på grunn av avstand. Ikke så lett å treffes oftere da.
Teethgrinding Skrevet 10. januar 2018 #18 Skrevet 10. januar 2018 19 minutter siden, Elaine Marley skrev: Hun skrev at det var på grunn av avstand. Ikke så lett å treffes oftere da. Hvis hjertet er der vil selv ulike landkoder være mindre hindringer folk vil forsøke å slå vekk som fluer for å storme inn i armene på den de elsker. Høres ikke ut som fyren TS har holdt på med i evigheter er helt der. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #19 Skrevet 10. januar 2018 Oppaget at typen min etter 2 år var på tinder........er fortsatt sammen, men d gjorde vondt....er nok eni i d at å date i 7 mnd, da er du nok mer et sikkerstikk 😏 Hadde ikke ting vært så komplisert så hadde jeg dratt... Virker som en mann med dårlig selvtillitt, som søker bekreftelse.... Jeg ville møtt han å pratet med han, ta slikt på tlf er dumt, d er jo realsjpnen hans som er int... Anonymkode: 88e3c...878
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #20 Skrevet 10. januar 2018 42 minutter siden, Arcturus skrev: Høres ut som den klassiske situasjonen der dame har funnet en mann som kanskje er hakket over utseendemessig enn det han selv ser for seg. Så er hun strålende happy mens han ikke helt vil bli såkalt "eksklusiv" enda. Hvorfor? Fordi hun egentlig ikke er fin nok. Verdens. Eldste. Historie. Så han shopper videre. Mange damer går som regel på akkurat den samme smellen flere ganger før de skjønner at det er noe mer til et forhold enn utseende (ja, I said it, ya princess motherfuckers). Det finnes en regel som er verdt å følge. Hvis du har datet en mann du synes er ufattelig kjekk i mer enn to måneder uten at emnet fast forhold er bragt på banen er det en stor sjanse for at du er et tidsfordriv. Ingen menn vil prøve å holde mulighetene sine åpne hvis de elsker en. Og er du ikke elsket - hvorfor skal du fortsette å være der? Og dette høres ut som en klassisk situasjon der en mann med overfladiske verdier og stort ego prøver å tillegge sine egne egenskaper til alle andre menn og med det degraderer hele kjønnet sitt til en gjeng idioter som klassifiserer andre mennesker etter utseende og "ligaer" i et febrilsk forsøk på å legaliserer drittsekkoppførsel mot kvinner. Anonymkode: 5b546...cbe 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå