Gå til innhold

Gravid uke 24/25... hvor stor skal magen være?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! 

Jeg opplever å ikke se noe forskjell på magen min selv i uke 24/25, alle jeg kjenner som er gravide eller har vært, har sett forskjell på magen sin i disse ukene og lenge før. Jeg har alltid hatt litte ekstra mage enn de andre, kan det skyldes at gravidmagen ikke syns? 

Anonymkode: ca899...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Min er kjempestor allerede...ikke gøy det heller. Det er bare ett år siden sistemann kom så jeg kan jo for såvidt bare skylde meg selv.

Slapp av ts, alle graviditeter er forskjellige.

Anonymkode: eed7e...c96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet at alle graviditeter er forskjellige, men jeg ønsker fortsatt å høre hvordan kroppen til andre har endret seg i forhold til min, og jeg ønsker å se om jeg finner noen som er lik i min situasjon også. 

Anonymkode: ca899...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har også alltid hatt mage, er i uke 16 og ser ikke til graviditets magen. 

Anonymkode: 0148b...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen får ikke noe særlig mage under svangerskapet da vi har veldig forskjellig kropper. Jeg har veldig kort rygg og babyen ligger høyt oppe, så her er det vanskelig å sjule, men er man høy så kan babyen ligge inntill ryggen din hele svangerskapet og man ser knapt 4mnd gravid ut gjennom hele svangerskapet. Heldigvis spiller det ingen rolle :)

Anonymkode: 094c8...96b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor stor magen blir, og hvor raskt det synes, er helt indivuduelt. Når du har litt ekstra på kroppen, er det nok med på å skjule magen lenger. 

I mitt første svangerskap vistes ikke magen i det hele tatt rundt uke 20, til tross for at jeg er slank. Men jeg er høy, noe som gjør at babyen har bedre plass i høyderetningen, og som kan gjøre at magen derfor ikke vokser så mye utover. 

Så ingen grunn til bekymring. 

Anonymkode: da944...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...