AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Jeg følger diskusjonen på rampelys om CBE og hennes tilsynelatende ukritiske eksponering av privatliv. I tråden skrives det mye om nettvett generelt og om hvordan folk flest har endret sine holdninger til hva de deler på SoMe de siste årene. Hva tenker dere om alle de som poster bilder av hus og hjem på Instagram? Mange har tusenvis av følgere. Jeg spør fordi jeg ikke blir helt enig med meg selv om hva jeg tenker . Jeg har en slik i interiørkonto, men jeg legger ikke ut bilder av mennesker der. Er likevel ganske tilbakeholden med å legge ut bilder fordi det føles privat. Samtidig er det et herlig nettverk å være endel av. Noen tanker? Legger du ut bilder av hjemmet ditt? Hvordan ser du på andre som gjør det? Anonymkode: a713d...081
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #2 Skrevet 10. januar 2018 Ja- jeg har en instagram-konto hvor jeg viser frem interiør og håndarbeid. Aldri mennesker eller dyr i husstanden. Egentlig noe jeg skammer meg halvveis over- for når alt kommer til alt er det jo bare selvskryt og behov for bekreftelser som ligger til grunn. Dét eller å inspirere andre til å få min stil. Noe som igjen egentlig er et bekreftelsesbehov 😛 Anonymkode: f24bf...80f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #3 Skrevet 10. januar 2018 Har aldri vært på instagram. Men hva jeg tenker kommer helt an på situasjon og kontekst. Om noen er lidenskaplig interessert i interiør kan det være en måte å dele sin kreativitet på. Om vedkommende er opptatt av status og annerkjennelse, så er det jo nettopp det jeg tenker Om man legger ut bilder av mennesker i boligen skal man ha tillatelse fra de det gjelder. Ellers så får man selvsagt noe inntrykk av menneskene som bor i boligen de viesr bilde av er, men utenom det avslører man vel ikke så mye om privatlivet? Man trenger jo ikke ta bilde av dildoskuffen, lissom Anonymkode: 1504b...b09
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 Jeg er veldig interessert i interiør og følger en del av de på Instagram. Jeg bryr meg ikke om privatlivet deres, og legger de ut bilder av seg eller barna, blar jeg fort videre. Vil tro det er flere som er som meg? Jeg er mest interessert i fargevalg, møbler og romløsninger. Utsikt eller huset fra utsiden. Anonymkode: 3e7f7...d12 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå