AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #1 Skrevet 9. januar 2018 Jeg har datet en fin fyr i flere uker nå. Han er skjønn, morsom, vi har overnattet hos hverandre. Alt har virket fint. Han har sendt meldinger i hytt og pine og alltid natta-melding. Vi snakket sist i går om å møtes igjen. Men i dag har plutselig alt snudd. Han svarer ikke på meldinger, han er tydelig pålogget her og der. Men svarer fortsatt ikke. Jeg skjønner absolutt ingenting.. Jeg trodde virkelig ikke han var sånn. Hvorfor kan ikke bare gutter si det rett ut om de ikke er interessert? 😔 Anonymkode: bedf1...c79
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #2 Skrevet 9. januar 2018 Pust! Det er en dag der han er stille, han har ikke dumpet eller gosthet deg enda! Alle har dager innimellom som er travle, kanskje man er pålogget, men ikke har lyst å skrive med noen, kanskje han venter på at du skal svare han? Kanskje jobben er slitsom for tiden og han sovnet med mobilen i hånda.. Det kan være mange grunner til at han er stille, uten at det behøver å være noe med deg personlig! Slapp av, og se det litt an! Anonymkode: 541c0...d31 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2018 #3 Skrevet 9. januar 2018 Se om han svarer i morgen og forklarer seg Anonymkode: f4698...388 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #4 Skrevet 10. januar 2018 En dag fred må man vel få. Han er sikkert bare opptatt med noe annet random, ikke ta det så innmari personlig! Værre om det er snakk om to uker han ignorerer meldingene dine, ikke en eller to dager. Slapp helt av Anonymkode: 4a859...705
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #5 Skrevet 10. januar 2018 Sier som de andre, slapp helt av. Tror nok man brenner seg på å ta mye mer kontakt enn den andre parten gjør. Tar du kontakt, og får et svar, så vent heller å se om han tar kontakt. Går det lang tid uten at han tar kontakt må du selvfølgelig ta affære. Snakker av nylig erfaring, datet en jente, og det startet egentlig litt på samme måten som du beskriver, med overnattinger, vanvittig god kjemi og masse meldinger. Men så ble hun plutselig stille. Etter 1-2 uker fikk vi møttes for å ta en prat, og hun sa da at hun syntes det hadde gått for fort fram. Jeg har tatt litt mer avstand etter dette, for å gi henne litt pusterom, og for å ikke virke desperat/ være masete. Har fungert føler jeg. Men i mitt tilfelle så gikk det litt skeis allikevel(pga dårlig timing og andre faktorer som ødelegger), så akkurat nå kan vi ikke treffes. Men vi er begge enige om å holde kontakten på andre måter, og prøve igjen senere, hvis det er mulig. Gir ikke opp Man merker fort om det er verdt å satse på. Så ikke gi opp Føler du at du vet hvor du har han i forhold til om han føler noe for deg? Skjønner egentlig ikke hvorfor det skal være så vanskelig å si rett ut at man ikke er intr. Jeg er mann selv, og føler det eneste rette er å si ting rett ut. Er jo ikke noe moro, men å holde kjeft sårer bare mer. Anonymkode: 4a7d6...5d1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #6 Skrevet 10. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sier som de andre, slapp helt av. Tror nok man brenner seg på å ta mye mer kontakt enn den andre parten gjør. Tar du kontakt, og får et svar, så vent heller å se om han tar kontakt. Går det lang tid uten at han tar kontakt må du selvfølgelig ta affære. Snakker av nylig erfaring, datet en jente, og det startet egentlig litt på samme måten som du beskriver, med overnattinger, vanvittig god kjemi og masse meldinger. Men så ble hun plutselig stille. Etter 1-2 uker fikk vi møttes for å ta en prat, og hun sa da at hun syntes det hadde gått for fort fram. Jeg har tatt litt mer avstand etter dette, for å gi henne litt pusterom, og for å ikke virke desperat/ være masete. Har fungert føler jeg. Men i mitt tilfelle så gikk det litt skeis allikevel(pga dårlig timing og andre faktorer som ødelegger), så akkurat nå kan vi ikke treffes. Men vi er begge enige om å holde kontakten på andre måter, og prøve igjen senere, hvis det er mulig. Gir ikke opp Man merker fort om det er verdt å satse på. Så ikke gi opp Føler du at du vet hvor du har han i forhold til om han føler noe for deg? Skjønner egentlig ikke hvorfor det skal være så vanskelig å si rett ut at man ikke er intr. Jeg er mann selv, og føler det eneste rette er å si ting rett ut. Er jo ikke noe moro, men å holde kjeft sårer bare mer. Anonymkode: 4a7d6...5d1 Tusen takk, jeg føler meg litt mer lettet nå. 😊 Vi hadde den samtalen søndagskveld. Jeg sa rett ut at jeg likte han og håpet på at han sa ifra om han følte kjemien ikke var der og det ikke kunne føre til noe mer alvorlig. Og han sa at han ikke ville ha møtt meg sånn her om han ikke følte noe var der, og håpet på jeg gjorde det samme. Jeg føler jeg vet hvor jeg har han. Men jeg er nok ganske "visuell" av meg og trenger hyppig kontakt for å kunne opprettholde interessen. Det er så mye bedre å si ting rett ut. Særlig når man er voksne mennesker med barn og det hele. Anonymkode: bedf1...c79 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #7 Skrevet 10. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Pust! Det er en dag der han er stille, han har ikke dumpet eller gosthet deg enda! Alle har dager innimellom som er travle, kanskje man er pålogget, men ikke har lyst å skrive med noen, kanskje han venter på at du skal svare han? Kanskje jobben er slitsom for tiden og han sovnet med mobilen i hånda.. Det kan være mange grunner til at han er stille, uten at det behøver å være noe med deg personlig! Slapp av, og se det litt an! Anonymkode: 541c0...d31 Ja, jeg er nok paranoid uten grunn 😅 han sendte en klissete god natta-melding, så jeg tok nok på vei for ingenting. 🙈 Anonymkode: bedf1...c79 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #8 Skrevet 10. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk, jeg føler meg litt mer lettet nå. 😊 Vi hadde den samtalen søndagskveld. Jeg sa rett ut at jeg likte han og håpet på at han sa ifra om han følte kjemien ikke var der og det ikke kunne føre til noe mer alvorlig. Og han sa at han ikke ville ha møtt meg sånn her om han ikke følte noe var der, og håpet på jeg gjorde det samme. Jeg føler jeg vet hvor jeg har han. Men jeg er nok ganske "visuell" av meg og trenger hyppig kontakt for å kunne opprettholde interessen. Det er så mye bedre å si ting rett ut. Særlig når man er voksne mennesker med barn og det hele. Anonymkode: bedf1...c79 Da er vi to ganske like! Faktisk. Må ha ting visuelt, og helst ha kontakt hele tida. Blir fort sånn når man blir veldig begeistra for noen Vanskelig å holde igjen. Men det er nok lurt, har jeg erfart. Føler de situasjonene du skriver om er utrolig like de jeg var i for en tid tilbake, skremmende likt. Jeg sa akkurat det samme til henne, at jeg likte henne veldig godt. Og hun svarte ganske likt, med at hun synes kjemien er knallbra, at hun ikke hatt treft meg så mye/overnatta om det ikke var interesse osv. Nå gikk det allikevel til dundass for min del da, foreløpig. Er så mye greier utenom som påvirker. Hun har en eks som hun gjorde det slutt med i sommer, etter 7 år, så derer det mye greier. Han prøver og bli sammen med henne igjen, men det vil ikke hun. + studier og så har hun ME-symptomer. Så hun er overhodet ikke klar for å møte noen nå, så hun fikk nok litt hetta når ting gikk så fort som det gjorde. Var kjærlig stemning i lufta, men veldig feil tudspunkt for henne. Og på toppen av det var jeg på date med roomien/god venninne hennes for 1 år siden, uten at det klaffa for noen av oss. Men denne venninna takla ikke at vi møtes, så da ble det bråstopp.Trur ikke hun jeg datet nå orker mer drama enn det hun har i livet nå, så det får jeg bare respektere. Uansett hvor frustrerende det er. Snakket med henne i kveld, og det er tydelig at hun ville ha fortsatt og treffes og ha mye kontakt, hadde det ikke vært for alt styret rundt. Så jeg får noen fæle måneder nå, og håper så inderlig at hun ikke møter noen andre. Så blir det kanskje romantikk igjen senere, da flytter hun og roomien fra hverandre. Men krysser fingrene for deg! Er sikker på at dette går veien jeg Virker jo som han har følelser når han sier det sånn. Men kan jo være at han bare trenger tid til å tenke litt også, trenger ikke være noe negativt i det Anonymkode: 4a7d6...5d1
Xcase33 Skrevet 10. januar 2018 #9 Skrevet 10. januar 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har datet en fin fyr i flere uker nå. Han er skjønn, morsom, vi har overnattet hos hverandre. Alt har virket fint. Han har sendt meldinger i hytt og pine og alltid natta-melding. Vi snakket sist i går om å møtes igjen. Men i dag har plutselig alt snudd. Han svarer ikke på meldinger, han er tydelig pålogget her og der. Men svarer fortsatt ikke. Jeg skjønner absolutt ingenting.. Jeg trodde virkelig ikke han var sånn. Hvorfor kan ikke bare gutter si det rett ut om de ikke er interessert? 😔 Anonymkode: bedf1...c79 Du skjønner ingenting? nei det er ikke så mye å skjønne....men ikke være sånn at du er inne på FB hans hele tiden....man kan jo se hvem som har klikket på bildene og det der ...samt mye annet. Dumt å legge fra seg hundrevis av fotavtrykk i "last visited" loggen iløpet av dagen liksom til alle døgnets tider.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #10 Skrevet 10. januar 2018 Lever etter den regelen at "det er viktig å ha sitt eget liv, en kjæreste er bare en "bonus," men selv jeg kan "bli satt ut"..utrolig deilig når det skjer.. men, prøver likevel og ha fokus på eget liv, bare må det. .. hvis det kommer så gjør det det, hvis det ikke gjør det, så er det ikke rett. Hvis jeg synes han går for fort frem, er han dessverre ikke den rette for meg, den rette glir helt naturlig uten noe form for spill. Det er mine erfaringer. De rette for meg, er de jeg innleder forhold med, en del har vært "feil" likevel, men det har ikke vært spill. Anonymkode: d5561...250
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #11 Skrevet 10. januar 2018 7 timer siden, Xcase33 skrev: Du skjønner ingenting? nei det er ikke så mye å skjønne....men ikke være sånn at du er inne på FB hans hele tiden....man kan jo se hvem som har klikket på bildene og det der ...samt mye annet. Dumt å legge fra seg hundrevis av fotavtrykk i "last visited" loggen iløpet av dagen liksom til alle døgnets tider. Jeg er altså ikke inne på Facebooken hans altså. Men i messenger, så står det ganske tydelig når de var sist pålogget 😊 uten å gå inn på selve samtalen. Anonymkode: bedf1...c79
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #12 Skrevet 10. januar 2018 10 timer siden, Xcase33 skrev: Du skjønner ingenting? nei det er ikke så mye å skjønne....men ikke være sånn at du er inne på FB hans hele tiden....man kan jo se hvem som har klikket på bildene og det der ...samt mye annet. Dumt å legge fra seg hundrevis av fotavtrykk i "last visited" loggen iløpet av dagen liksom til alle døgnets tider. Nei, Facebook fungerer ikke slik. Det finnes ikke noe «last visited» eller andre metoder for å se hvem som har besøkt profilen din, sett bilder etc. Anonymkode: 1281d...8ad 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #13 Skrevet 10. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er altså ikke inne på Facebooken hans altså. Men i messenger, så står det ganske tydelig når de var sist pålogget 😊 uten å gå inn på selve samtalen. Anonymkode: bedf1...c79 Spørsmål til dette, dater en fyr som jeg har kontakt med på messenger (er ikke Facebook venner). Jeg får ikke opp dette sist pålogget på han, men kommer opp på alle andre kontaktene jeg har chat med. Noen som vet hvorfor? Kan han ha valgt det bort? Anonymkode: 9c6ca...c82
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #14 Skrevet 10. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål til dette, dater en fyr som jeg har kontakt med på messenger (er ikke Facebook venner). Jeg får ikke opp dette sist pålogget på han, men kommer opp på alle andre kontaktene jeg har chat med. Noen som vet hvorfor? Kan han ha valgt det bort? Anonymkode: 9c6ca...c82 Tror ikke det kommer opp hvis man ikke er facebookvenner. Har opplevd det samme. Men fikk innimellom se "sist pålogget" på hun jeg hadde kontakt med også. Så litt usikker også. Anonymkode: 4a7d6...5d1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #15 Skrevet 10. januar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmål til dette, dater en fyr som jeg har kontakt med på messenger (er ikke Facebook venner). Jeg får ikke opp dette sist pålogget på han, men kommer opp på alle andre kontaktene jeg har chat med. Noen som vet hvorfor? Kan han ha valgt det bort? Anonymkode: 9c6ca...c82 Jeg vet ikke helt hvordan det er når man ikke er venner. Men har sett at om jeg har skrevet med noen som jeg ikke er venn med, så kan de stå som aktive om det er pålogget - med sånn grønn prikk. Men tror ikke det kommer opp når de sist var pålogget. Anonymkode: bedf1...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå