Gå til innhold

Vikingfjord

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen tips til hva man kan blande med vikingfjord ice shot pure? 

Anonymkode: bcfbf...599

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjembrent 

Anonymkode: e5f7a...8ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eerrhm... cola light? Med sitron? Cuba libre, med vodka, ikke rom 

Anonymkode: e5b42...463

Skrevet

Hva som helst. Cola, appelsinjuice, annen juice, saft

Anonymkode: d79c3...b13

Skrevet

Blande ice shot? :klo: Må vel bli appelsinjuice det da, slik at du kveler smaken på det greiene der :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Dovann.

Anonymkode: 5c133...182

Skrevet

Det er bare 20% vodka (babyvodka :fnise:) så du kan vel blande det med hva som helst egentlig. Noen enkle som jeg synes er gode:

- Litt limejuice og god ingefærøl

- Appelsinjuice

- Tranebærjuice

- Tranebærjuice + en splæsj med grapefruktjuice 

Hvis du liker brus kan du bruke det, vodka sprite og vodka cola er vanlig f.eks. Ikke min favoritt men. 

Anonymkode: 21c05...8de

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare 20% vodka (babyvodka :fnise:) så du kan vel blande det med hva som helst egentlig. Noen enkle som jeg synes er gode:

- Appelsinjuice

- Tranebærjuice

Hvis du liker brus kan du bruke det, vodka sprite og vodka cola er vanlig f.eks. Ikke min favoritt men. 

Hva i alle dager har prosenten på alkoholen å si? Og hvorfor er det så artig å kalle det "babyvodka"? Er det om å gjøre å drikke alkohol med høyest prosent, eller?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager har prosenten på alkoholen å si? Og hvorfor er det så artig å kalle det "babyvodka"? Er det om å gjøre å drikke alkohol med høyest prosent, eller?

Hjelpe meg :P Det er et spøkefullt utrykk fordi det er 18 års grense på 20% spriten.

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Appelsinjuice

- Tranebærjuice

Glemte å skrive: tilsett først vodkaen, så fyll glasset helt opp med is, og så fyll opp med blandevann. Da får du en passe blanding. Får noia når jeg ser folk tar sånn en isbit også resten brus, haha :fnise:

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpe meg :P Det er et spøkefullt utrykk fordi det er 18 års grense på 20% spriten.

Ok? Jeg er over 20, men kjøper ikke nødvendigvis alkohol over 20% av den grunn. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok? Jeg er over 20, men kjøper ikke nødvendigvis alkohol over 20% av den grunn. 

...nei.. altså.. hæ? :PDet har jeg vel ikke påstått heller? Skjønner ikke helt hva du vil? Hvis du ikke har annet å tilføye tråden annet enn "dovann" og å kverulere uten grunn så MÅ du ikke svare, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...